;-) *LOL* Rätt åt dig, den var i allafall ganska kass ;-) Tycker Sven Rackarns Busfrö säger jag bara...... Jag lider med dig pelle sånt här är inte roligt att det bara finns folk som vill förstöra Jag ska ta en tyst minut idag klockan tolv... Otur... Att detta skulle hända just IDAG när nya pellesoft var så nära. Bra försök Pelle, tyvärr har man i åtanke att det är en speciell dag idag ;) Jag kom på detsamma... Låtom oss hoppas att det bara har med datumet att göra. Vissa människor är inte vakna och har lika mycket humor som mina hemorojder :-) Hoppas ni lärt er att inte slarva med backup rutinerna... ;o) >(ps: jag såg ett ufo imorse) Att luras är fult...men inte på 1:a april!!! kom precis p åen sak.. det är 1:a april idag. är detta ett elakt skämt med oss Pelle?Fruktansvärt tråkigt - nya pellesoft blir försenad
Viktig information till samtliga
Hela nya pellesofts källkod har krashat. Under morgontimmarna smög sig ett virus in via min dator och förstörde precis allting, inte en fil går att rädda och den koden som finns på servern innehåller inte källkod.
Det som nu händer framöver har jag ingen aning om men någon release inom kort är inte att vänta sig. Jag måste helt enkelt bygga om precis allting igen. Fruktansvärt tragiskt och inte minst slarvigt. Jag får återkomma med mer information vad det lider och berätta vad som händer och hur jag nu skall gå tillväga för att lösa detta!
Hälsningar
/Pelle JohanssonSv: Fruktansvärt tråkigt - nya pellesoft blir försenad
Skadeglädje är den riktigt äkta glädjen ;-)Sv: Fruktansvärt tråkigt - nya pellesoft blir försenad
//Anna-Karin
Smått förvånad över att mina två grå valde att samarbeta denna morgon.Sv: Fruktansvärt tråkigt - nya pellesoft blir försenad
för andra hadde du något virus skydd pelle ? :(Sv: Fruktansvärt tråkigt - nya pellesoft blir försenad
Sv: Fruktansvärt tråkigt - nya pellesoft blir försenad
/JohanSv: Fruktansvärt tråkigt - nya pellesoft blir försenad
Mvh,
ThomasSv: Fruktansvärt tråkigt - nya pellesoft blir försenad
P.S.
The truth is out there...
D.S.Sv: Fruktansvärt tråkigt - nya pellesoft blir försenad
Ge faen i att kolla badrumsspegeln när du borstar tanden,det stänker och kan se konstigt ut.Sv: Fruktansvärt tråkigt - nya pellesoft blir försenad