Beklagar att jag ställde till det för många av er. Samtidigt kan jag påpeka att jag fått många mail där dom beklagar, har tips på återställning, reverse engineering och allt mellan himmel och jord - ni är för sköna. För övrigt kollade jag nu, jag har 120 versioner backup på min DVD-skiva så för varje ändring kan jag alltid backa. Man började gissa det direkt eftersom att inte göra en backup på detta fantastiska arbete är dåraktigt Bra träning vettu. Kasta koden och börja om så lär man sig ännu mer :-) <b>>Man började gissa det direkt eftersom att inte göra en backup på detta fantastiska arbete är dåraktigt</b> Pelle körde samma trix 2003-04-01 .Finns inga proffs som inte har backup !? Jo men man måste göra något så det låter sant så jag tycker det var bra gjort pelle J: :-) *ler* Ja............h Den var bra .En av dom bästa som jag höll på att gå på var <b>För övrigt kollade jag nu, jag har 120 versioner backup på min DVD-skiva så för varje ändring kan jag alltid backa.</b> De finns på 4 ställen. Min dator, separat skiva och i karlskrona på server samt tape vilket jag tror räcker. Problemet är nog större med mig själv, jag har inte så många backuper på mig precis ;-)Visst var det ett aprilskämt..
Trevlig helgSv: Visst var det ett aprilskämt..
Sv: Visst var det ett aprilskämt..
I Pelles huvud just nu: "Jävlar - backup! Hade jag inte ens funderat på!" =)
Faktum var att det nog var det enda aprilskämtet jag har råkat ut för. Förutom de uppenbara i tidningen, vill säga. Fast jag hade tur och folk hade börjat ge hintar innan jag hann börja fundera nånting på det alls.Sv: Visst var det ett aprilskämt..
Vad lärde Vi av detta ? var kritisk mot all info du får från olika media.
Nu kan det spridas ett oriktigt rykte att Pelles site är bombad.
"Det är sant jag har själv läst det" "Alltid Vaken" "Semper V......."
Vad heter "vaken" på latin ?Sv: Visst var det ett aprilskämt..
IDG att man skulle identifiera sig med fingerrörelser framför en antenn.
Alltså istället för att skriva sitt 4 siffriga nr skulle man göra en bestämd fingerpiruett.Sv: Visst var det ett aprilskämt..
Har du alla backuper på samma skiva!?!? Tänk på att skivan kan gå sönder, tappas bort, stjälas eller liknande. Med så mycket nedlagt arbete had jag backupat på flera olika skivor samt förvara backup i en annan byggnad. Tänk på att någon kan göra inbrott och ta din dator och backupskiva. En idé kan ju vara att förvara källkoden på webservern också i ett antal olika versioner (om du inte redan gör det).
/JohanSv: Visst var det ett aprilskämt..