Informator, tillsammans med Pelle Johansson på Pellesoft, erbjuder ett seminarium om .NET-utveckling för dig som är intresserad av att se mer av möjligheterna kring att bygga Communities. ''Gratis''? får man resan betald också? ;o) Tyvärr bor jag för långt bort :( Tyvärr någon inspelning kommer det inte att bli. Skulle gått, men Stockholm ligger som vanligt lite avsides Jag är lite sugen på att åka faktiskt då vi är 3 st på personal, vi kan väl snacka om det på fredag när vi ändå träff''s. Cougarina: sista anmälan e ju 6''e... på freda e de 7''e... Dyker ner från Umeå så det ska bli intressant, hoppas det är många som hoppar på. Ett 40-tal är just nu bokade. Hoppas jag inte gör dig besviken med en sån lång resväg!Gratis frukostseminarium om pellesoft 13/5
Se: http://dev.pellesoft.se/area/education/page.aspx den 13/5 kl 8.30-10.30
Boka dig genom att sända ett e-brev till veronika.jansson@informator.se eller ring på telefon 08-587 116 75. Datum 13 maj, sista anmälningsdag 6 maj. Tid 8.30-10.30 frukost o registrering sker från 8.00. Plats Karlavägen 108, Stockholm
Hoppas ni kommer och håller mig i handen, det blir premiär att stå i talarstolen ;-)Sv: Gratis frukostseminarium om pellesoft 13/5
Svara
Sv: Gratis frukostseminarium om pellesoft 13/5
Njä, seriöst!
Är det någon annan Uppsala-bo som tänker gå på detta?Sv: Gratis frukostseminarium om pellesoft 13/5
Det råkade inte spelas upp på internet så man kan sitte och titta på om man nu kan från praktiken :)Sv: Gratis frukostseminarium om pellesoft 13/5
Skulle någon som bor/är i Uppsala vilja haka på och käka på fredag 7/5 kl så träffas vi vid Mc Donalds forumtorget kl 12 + - några minuter.
//Anna-KarinSv: Gratis frukostseminarium om pellesoft 13/5