Hej, flera av er har rapporterat in att ni oförklarligt hela tiden får javascriptfel medan andra inte har problem alls. Jag fick kontakt med Marie på föreningssparbanken och fick detta råd för er som har sparbankens e-kortprogramvara installerad: Förmodligen har jag haft e-kortet installerat och avinstallerat det. Upptäckte dock att det fanns en del registernycklar kvar och tuff (eller korkad) som jag är så tog jag bort en av dem och då slutade mina javascript fel. Detta är dock inget jag skulle rekommendera om man vill ha e-kort installerat. Den jag tog bort låg i: HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Explorer\Browser Helper Objects Jag har nu inlett en dialog med testchefen på e-kort för föreningssparbanken. Jag återkommer när jag fått mer information.Javascriptfel på nya pellesoft
"Hur gör jag om jag inte vill att inloggningsrutan för e-kort skall komma upp med automatik varje gång jag besöker en sida med ett ifyllbart formulär?
1. Högerklicka på e-korts ikonen i aktivitetsfältet nere till höger på din datorskärm.
2. Klicka på inställningar.
3. Tag bort bocken i rutan vid "pop-up för automatisk påminnelse".
4. Klicka OK.
När du sedan vill betala med e-kort klickar du bara på e-korts ikonen, som finns i aktivitetsfältet nere till höger på din datorskärm, och därefter på "Mina Kort".
Länk: http://www.foreningssparbanken.se/sst/inf/out/infOutWww/0,,25521,00.html
Om inte detta hjälper, kontakta mig så kommer hon och jag föra detta ärende vidare till utvecklarna för sparbankens e-kort. Sv: Javascriptfel på nya pellesoft
suck, kan tala om att det inte hjälpte, jag installerade kortet igår och det fungerade, nu i morse så är javascriptfelen tillbaka.
//Anna-KarinSv: Javascriptfel på nya pellesoft
<b>OBS JAG REKOMMENDERAR INGEN ATT GÖRA DETTA. DATORN KAN SLUTA ATT FUNGERA.</b>
Det verkar ha fungerat för mig iallafall....Sv: Javascriptfel på nya pellesoft