Har ett förslag på en funktion som skulle vara ganska bra att ha på pellesoft. När jag är här så är det ganska ofta det bara är några få trådar som är uppdaterade, säg 10 stycken. Jag kommer göra en sådan funktion. På framsidan ser du uppe till höger en gråad text med 0 svar på inlägg. Den kommer senare att ge dig information om vad som är svarat på. Under inställningar i forumet (som just nu visar fel) kan du välja att inte visa lösta eller stängda trådar för att minska massan. Där kommer också fler inställningar komma att visas senare. <b>>Jag kommer göra en sådan funktion. På framsidan ser du uppe till höger en gråad text med 0 svar på inlägg. Den kommer senare att ge dig information om vad som är svarat på. Under inställningar i forumet (som just nu visar fel) kan du välja att inte visa lösta eller stängda trådar för att minska massan. Där kommer också fler inställningar komma att visas senare.</b>Önskemål om ny funktion
Istället för att leta runt bland alla kategorierna jag har så hade det vart bättre om jag hade fått en lista sorterad efter senaste inlägg, men utan kategori-stoppen. Alltså att kategori hade hamnat som en kolumn istället för indelat. typ:
Kategori Rubrik Datum
VB allmänt Runda knappar 2004-...
osv.
Blir så mycket lättare att kolla om man har fått några svar, eller om ens svar har gett någon feedback, då.Sv: Önskemål om ny funktion
Sv: Önskemål om ny funktion
Inte helt säker på om du är med på vad jag menar. Det är alltså inte bara svar på mina trådar som jag är ute efter, utan helt enkelt en lista med de senast uppdaterade trådarna överhuvudtaget; oavsett om jag har startat tråden eller inte.
Eller om man säger på ett annat sätt; man tänker sig att man kan byta till ett kategorilöst forum, där kategorin bara är en kolumn.
Var det en sådan funktion som skall byggas?