Jag har lagt upp en inte så snyggt designad sida, men fungerar för att ni skall kunna se vilka som pluggar på samma ställe som dig. Gå till studenter och därefter kollegor och välj den skola du vill se. IT universitetet finns inte med. Vilket igentligen är ett samarbete mellan Göteborgs Universitet och Chalmer. Jag vet med 100% säkerhet att ingen här pluggar på samma eller liknande utbildning som mig. Jag pluggar på Åbo Akademi, men det är ju en finländsk skola så det kanske inte räknas.. :) Jag har lagt in it-universitetet göteborg samt Åbo Akademi - så nu är det bara att välja. Om det finns fler universitet som någon av er går på så är det bara att höra av sig. Gärna med url till universitetets hemsida också tack. Spännande. Jag upptäckte att "Vem" studerar i staden där jag bor. Alltid lär man sig nåt nytt roligt... Trevligt men kan du åxå lägga in Nickname på listan för det är ju ofta just det man känner igen folk, nu får man ju gå in och kolla på varje snubbe :) Sant. Kanske på det vanliga sättet? "Anders Moldin (Molle)" Kul... alla från min skola har antingen varit inaktiva i ett halvår eller har skrivit typ två inlägg och har ingen bild. IT-universitetet i Göteborg Hmm, inget universitet jag läser på men en yrkeshögskola: "Arcada - Nylands svenska yrkeshögskola" http://www.arcada.fi Rätt lustigt. Jag har fyllt i vilken skola jag har gått på - det står inget om att man behöver gå där nu. Inte glasklart vad Pelle menar om man bara läser på sin sida. Tycker CO kommer med bra synpunkt. Skulle det inte var tufft med utbildnings historik istället/oxå?Vilka pluggar på samma universitet?
För närvarande är det 628 personer som sagt att dom pluggar och refererat till var. Mycket nöje.Sv: Vilka pluggar på samma universitet?
Har en vän som går där för närvarande. Jag har sökt till höstterminen.Sv: Vilka pluggar på samma universitet?
//Anna-Karin, går livets hårda skola istället.Sv: Vilka pluggar på samma universitet?
Sv: Vilka pluggar på samma universitet?
Pelle svarar: Lagt tillSv: Vilka pluggar på samma universitet?
http://www.ituniversitetet.seSv: Vilka pluggar på samma universitet?
/COSv: Vilka pluggar på samma universitet?
Typ:
* Vilken skola
* Vilken klass
* Vilket år
På så sätt kan man även hitta gamla klasskamrater man tappat kontakten med som oxå sökt sig till Pellesoft. Hmm... Börja på minna lite om Lunar Storm (Rysser av blotta tanken), vilket har en liknade funktion.