Jag tycker att vi saknar en del grupper i forumet, tex. om jag väljer mjukvara server så kan jag inte välja IIS eller DNSmgmt eller WSFTP SERVER utan enbart SQL SERVER. Skulle inte ni kunna lägga till FTP, DNS ETC... Allt är möjligt - spåna på tillsammans och när ni bestämt er så säg till så fixar jag det. Är det ingen annan som har en åsikt om detta, skriv några rader så kanske vi kan förbättra en mycket bra sida. Tycker det är lite dålig respons ingen annan som tycker denna funktion är lite för "svag"? Christian, Med tanke på att mängden inlägg per dygn inte är enorma så är det bra med generella forumgrupper.Grupp i forumet
Sedan skulle det vara en fördel om man såg underkategorin till huvudkategorin när man går över den.
Tack för en mycket bra sajt!Sv: Grupp i forumet
Sv: Grupp i forumet
Mvh ChristianSv: Grupp i forumet
Mvh CSv: Grupp i forumet
Skulle snarare vilja säga att det är utmärkt som det är. Pellesoft är ettr community för utvecklare och samtidigt betyder det inte att precis allt som en utvecklare kan tänka sig att stöta på kan få en egen plats på sidan.
Ibland kan saker får dela ett forum och liknande. Genom att drastiskt öka antalet forum så minskar man också överblicken för besökarna. Redan idag har många lite svårt att hitta exakt rätt forurm att posta i och välja ett av de mer övergripande, samt att många speciall forum har ett lågt anstal inlägg och svar.
Det finns troligen mycket bättre sidor och newsgroups när man behöver ställa en fråga om en unik produkt. Ska man vara riktigt krass så är juh faktiskt Pellesoft ett utvecklings community med inriktning på utveckling med Microsofts produkter och tekologier, främst då .NET.Sv: Grupp i forumet
Som exempel kan nämnas asp.net där det finns massor av detaljerade forumgrupper. Det blir väldigt svårt att hitta rätt eftersom vissa kan tyckas ligga nära varandra. Däremot så är det en sådan enorm mängd inlägg per dygn att det är ett måste med en sådan indelning.
Mängden inlägg på Pellesoft kommer förmodligen aldrig att bli enorm eftersom det är ett svenskspråkigt forum, så under mjukvara server bör det räcka med en generell grupp där alla frågor ställs oavsett vilken mjukvara det är.