Hej, i nyhetsbrevet frågade jag efter några som var intresserade att följa med tillsammans med mig och ta ett förutsättningslöst snack med Microsoft support för att diskutera vad som är dåligt och vad som kan bli bättre. Fattar inte, vad för support pratar vi om här? måste missat nyhetsbrevet. Vad som är dåligt med vad? deras Support? eller din site? eller något annat? Håll det i Helsingborg så kan jag dyka upp ;) Det är supporten i framtiden på microsoft vi pratar om, inte här på pellesoft. Jag är alltså ute efter folk som använder supporten, tycker och tänker om den mm. Alltså ett tyck å tänk möte vi skall hålla. Microsoft och jag föreslog att vi skulle ta några som kan tänkas vara intresserade - och därav detta inlägg som komplement till min förfrågan i nyhetsbrevet Jag fick inte heller nyhetsbrevet. Är det nåt strul med det där? Det vet jag inte. Det gick till 7000 personer. Får ni inget mail får ni kolla er mailadress. Jag vet i alla fall att det har väldigt låg "spam-halt i sig" så det borde komma till väldigt många av er trots era spamskydd.. Tre intressanta personer har anmält sitt intresse, det finns en plats kvar. Först till kvarn... Ingen har hört av sig. Vore kul om ytterligare någon intresserad vill komma med. Det är kravlöst och trevligt så har du tid och känner att du kan tillägga något, hör av dig. För långt bort annars hade det varit intressant. Nu har det som inte får hända hänt. De som anmält sig att komma har jag på mail hemma och samtidigt ringer Microsoft och måste ställa in mötet. Om ni två som anmält er läser detta - hör av er och bekräfta.Söker intresserade till Microsoft Support möte
Det är några som hört av sig men jag ser gärna att fler flitiga som ringer supporten och stör sig hör av sig. Maila mig på pelle@pellesoft.se om du är intresserad. Läs nyhetsbrevet för mer info.Sv: Söker intresserade till Microsoft Support möte
Kan man få nyhetsbrevet skickat igen? Fick super strul med min mail nyss. :-(
Mvh JohanSv: Söker intresserade till Microsoft Support möte
Sv: Söker intresserade till Microsoft Support möte
Det kommer hållas i Stockholm och något omskick görs inte. Veckans nyhetsbrev finns att läsa offline på http://dev.pellesoft.se/other/mail/2004/2004-09-14.htmSv: Söker intresserade till Microsoft Support möte
Nytt datum är satt till den 28:e kl 17.00, det finns fortfarande en plats kvar.