Obs! Omfattande relationsändringar i databasen har utförts under gårdagen och idag. Om du stöter på felmeddelanden eller att data inte fastnar, ändras oavsett om du är inloggad eller inte, rapportera detta omgående till pelle@pellesoft.se. Va! Unit testar du inte ;) Kanske vore ett bra tillfälle att rusat upp formuläret för felrapportering ? Mmm... Skall få alla bitar på plats först, listan jag betar av är ca 300 punkter. Sen när det är genomarbetat kan man dra igång det. Måste bara fråga....160 tabeller bara för pellesoft.se??? Mmm, 160 tabeller och ca 550 lagrade procedurer är det ni sitter och surfar på dagligen. Skulle kolla vilka som bodde i Borås, så jag sökte på Boråsare och fann att alla jag kollade på (~10 pers) hade varit inloggade exakt samtidigt.Omfattande ändringar i databasen
Anledningen till att jag inte testat alla scenario är att det rör 160 tabeller och felsökningen skulle ta flera dagar, därför får ni hjälpa mig med testrollen. Tack för ert tålamod. Sv: Omfattande ändringar i databasen
Sv: Omfattande ändringar i databasen
//FreddeSv: Omfattande ändringar i databasen
2004-06-05 00:28 ( 129dgr)