Först och främst är alla lika värdefulla givetvis. Men det finns en skara människor som utmärker sig genom att hjälpa många personer i forumet. Nedan ser du två listor på personer, först är det medlemmar generellt och en separat lista med studenter. Hej Pelle, Ja, definitionen skola/studera skall man markera om man i någon form studerar just nu. Det vore bra om alla kunde gå igenom sina profiler och kolla upp att allting är uppdaterat - det underlättar mycket för mig och inte minst andra medlemmar om de får rätt information. När jag väljer syssla: Studera så står det ändå Entusiast och arbetar inte efteråt..Pellesofts mest värdefulla medlemmar!
Jag lyfter på hatten för er alla men givetvis främst dessa eldsjälar som hela tiden ställer upp och hjälper alla andra - en stor applåd för er!!
(medlemmar generellt)
<code>
Lösta inlägg / Namn
1942 Andreas Hillqvist
1128 Pelle Johansson
876 Sven Åke Persson
756 Johan Djupmarker
418 Rickard Dehlin
378 Johan Normén
356 Johan Bovin
341 Anna-Karin Söderberg
301 Per Persson
266 Patrik Löwendahl
256 Pontus Wång
241 Fredrik Normén NSQUARED2
223 Mattias Sjögren
219 Mikael Sand
</code>
(medlemmar - markerade som studerande)
<code>
1087 Henrik Malmberg
919 Oskar Johansson
491 Niklas Jansson
371 Anders Moldin
368 Per Hultqvist
318 Ulf Elfving
260 Andreas Håkansson
218 David Lidström
179 Emma Magnusson
118 Mikael Jönsson
117 Niklas Thorin
108 Daniel Andersson
105 Fredrik Hansson
98 Jonas Sjöblom
94 Daniel Åsberg
</code>
Obs! För er som inte är studenter och markerat er som detta eller tvärt om - gör detta nu. Jag har precis dubbelkollat att det inte skall smälla i profilen om man uppdaterar.Sv: Pellesofts mest värdefulla medlemmar!
Av någon anledning återfinns jag i listan för studerande, vilket är tokigt. Är detta baserat på inställningen "Skola"? Jag har angett Göteborgs Universitet eftersom det var där jag i huvudsak pluggade eller i alla fall där jag avslutade mina studier, men det var sju år sedan. När det gäller "Din syssla" har jag angett "Anställd/Företagare" och inte studerande...Kanske är fler än jag som missuppfattat dessa inställingar...
/Per
Ps. Har ändrat inställningen för "Skola" nu...Sv: Pellesofts mest värdefulla medlemmar!
Sv: Pellesofts mest värdefulla medlemmar!