Hade varit supertrevligt om man kunde ställa in (på sin profil) att man vill inläggen i en tråd omvänt mot idag, dvs. det senaste inlägget först och det sista inlägget sist. Eller kanske så att det första inlägget alltid ligger övest.. sen kommer ngn form av skiljestreck.. sen kommer inläggen i först-sist eller sist-först (beroende på vad man ställer in) ordning. Man kan inte tänka sig att man får slänga in en pott med pengar, som sedan kan avändas till sms? I fliken selektering finns alternativet "Lista senaste inlägg i alla forum". Pelle, >det senaste inlägget först och det sista inlägget sist. Niklas,Förslag till forumet
Sv: Förslag till forumet
Tänkte att man kanske kunde bevaka via sms också... Vet inte om det är så peppat, men vem vet, någon kanske vill det?Sv: Förslag till forumet
Rörande SMS-meddelande är det fullt möjligt.Sv: Förslag till forumet
Inte samma sak.. när jag går in på ett tråd vill jag kunna påverka ordningen som inläggen i den tråden skall visas.Sv: Förslag till forumet
Hehe... brukar inte senaste och sista vara (i stort sett) samma sak?
Det äldsta inlägget först och det nyaste sist måste väl vara det du menar?Sv: Förslag till forumet
*hehe* självklar menar jag det ;) Vill ha möjlighet att kunna välja om jag vill ha
(a) Äldst först (som det är idag)
(b) Äldst sist (omvänt mig vad det är idag)
(c) Det äldsta först, följt av det nyaste direkt efter sen i omvändkronologiskordning.. måste det väl bli =) (dett ahad ejag nog helst sätt.. dvs att man ser det nyaste först fast där ursprungsinlägget ligger pinned i toppen)
*puh* ;)