Läs mer och boka på http://msevents-eu.microsoft.com/cui/EventDetail.aspx?culture=sv-SE&EventID=118751790&EventCategory=1. Ibland önskar man att man bodde i huvudstaden så att man lätt kunde sticka iväg på sådana här evenemang utan att behöva åka 35 mil -:) Samåkning? Det är ett hotell och när jag sov över där förra helgen kostade det 525 för 2 pers inkl frukost. Jättefina rum faktiskt. Du får ta med din "bättre hälft" om du har någon och göra det till en långhelg i Stockholm. Förena nytta med nöje. ;) <b>12-14 timmar bilkörning för 3 timmar workshop? njaäe ;)</b> Syftad på t/r i en go bit över hastighetsbestämelserna ;) Tåg kanske? ;) Workshopen skall tydligen äga rum Om du ska kopiera text så borde du ta med all text som är relevant, tar du text ur dess sammanhang så blir det för det mesta konstigt... <b>>Om du ska kopiera text så borde du ta med all text som är relevant, tar du text ur dess sammanhang så blir det för det mesta konstigt... </b> Det där är msdn, jag har inget med den sidan att göra. Tror det står så för att dom har något content-managementsystem som läser ut det så. Varför inte? Det Per kopierade var tidsinformationen, visst det ser väl lite kul ut när man ser det ur sitt sammanhang. Men var workshopen skulle vara stod ett par rader under det så ja jag tycker han tog med för lite text, även om det inte skulle vara lika roligt då... Vi som då inte klagar på att Stockholm inte ligger för långt bort. Hur anmäler man sig för detta? Kan man inte tänka sig att det här kan spelas in på video? Eller ja.. MSDN TV eller vad det heter? Usch, gör mig inte mer nervös än jag redan är ;-) Räcker det inte med att stå att prata inför massa utvecklare - hualigen...MSDN Workshop - Inside Pellesoft
Sv: MSDN Workshop - Inside Pellesoft
8h30m tor med en diesel från sundets pärla ;)Sv: MSDN Workshop - Inside Pellesoft
Sen drar man alla kostnader som utbildning.Sv: MSDN Workshop - Inside Pellesoft
<b>
den 12 november 2004 09:00 - den 12 november 2004 12:00 (GMT+01:00) Rom, Stockholm</b>
Jag är mycket dålig på Stockholms geografi... Var i Stockholm ligger Rom? ;-)Sv: MSDN Workshop - Inside Pellesoft
<b>(GMT+01:00) Rom, Stockholm</b> refererar till tidszonen för den som inte visste det...Sv: MSDN Workshop - Inside Pellesoft
Du kan väl inte påstå att han tog med för lite text?Sv: MSDN Workshop - Inside Pellesoft
Tycker för övrigt att det inte spelar någon roll om det är Lokal tid eller GMT. klockslag som klockslag. "be in time" är väl det som är relevant oavsett om man nu känner sig orättvist behandlad för att man bor i "Sundets pärla" eller måste åka tåg.
Sorry såg inte upp tillräkligt när jag var in på sidan. Det finn ju en länk för anmälan....Sv: MSDN Workshop - Inside Pellesoft