Äntligen är den nya sektionen uppe för att rapportera allt detta. I menyn kontakta ovan finns en flik till felanmälan. Tänk på att när du lägger in ditt ärende - var tydlig, berätta vid fel var det hände genom en länk och gärna ett scenario. ..ser man tidigare rapporterade buggar nånstans? Annars kommer du antagligen att få en hel del duplikat.. Allt är från scratch, så vi har status 0 nu. Så det är bara att fylla på - inget som tidigare skrivits i forumet kommer beaktas, allting skall hamna här.Ny funktion! Rapportera fel, brister, tipsa om funktioner eller andra önskemål.
Denna sektion monitoreras hela tiden och hjälper mig att åtgärda fel och brister men inte minst önskemål som kanske kommer upp. Det blir med detta verktyg lättare för mig att planera ändringar eller rättningar när jag har allt samlat gemensamt.
<info>
Tänk nu på att när ni rapporterar, att ni är väldigt tydliga och detaljerade när ni skriver. Det kan vara så att ditt ärende blir gammal och samlas ihop för en stor ändring eller liknande. Då är det viktigt att jag kan förstå vad som verkligen menas. Tack på förhand.
</info>
De trådar som ligger för buggar nu i forumet tycker jag vi stänger och helt börjar om från början - så det är bara att sätta igång och rapportera in allt vad ni har på hjärtat. Stort tack för er medverkan och intresse att göra siten riktigt bra.Sv: Ny funktion! Rapportera fel, brister, tipsa om funktioner eller andra önskem
Sv:Ny funktion! Rapportera fel, brister, tipsa om funktioner eller andra önskem