Hej, jag har en liten fundering. I den engelska XP med IE 6.x när man i alla fall kör en div-tagg med content editable = true så kan man trycka CTRL+K så kommer en ruta upp där man kan ange en URL. I den svenska versionen är det stört omöjligt att hitta motsvarande knappkombination. Schysst! Det där är alla gånger en lokaliseringsbugg - och en som jag inte sett innan dessutom! Lösningen är inget problem - jag är ju utvecklare. Når man inte problemet tar man en annan väg. Jag har därför en egen knapp i min toolbar på CM-systemet här på pellesoft. Jättebra att du rapporterade det här Pelle. Superstort tack! Hej igen, någon feedback på detta? Jag behöver rutinen mer och mer nu faktiskt :-) En liten kuriosa fråga... Hej Oskar, Det där såg väldigt intressant ut faktiskt :) Om det där såg intressant ut, skulle du bara veta vad vi vill göra strax efter Longhorn... Tjena, det här är intressant! :) Sedär - jag har skrivit något på http://blogs.msdn.com/jesperh/archive/2005/04/15/408670.aspx nu. Det täcker inte alla dina frågor, men det är en början i alla fall. Klart intressant :) Det du föreslår är väldigt intressant, och det är något som har diskuteras internt. Ofta. Och med starka känslor. Jo, jag förstår dilemmat (och jag har varit inne på samma tankebanor förut när jag tänkte på det; vem har supporten?) Varför fungerar inte "communitybaserad översättning" för Windows, när det fungerar väl för fri/libre mjukvara/open source (FLOSS)? Har Windows-applikationer sämre säkerhet än FLOSS-applikationer? Är Windows-användare mindre pålitliga än FLOSS-användare? Community-baserad översättning fungerar säkert utmärkt för Windows med, men Microsoft har än så länge använt sig av en annan lokaliseringsmodell med interna översättare och vendor-företag. <b>detta är ett forum för diskussion av Windows-lokalisering, inte säkerhet.</b>CTRL+K i den Svenska Internet Explorer?
Nån som vet vad den svenska motsvarigheten är?Sv: CTRL+K i den Svenska Internet Explorer?
Kort förklaring --