Det börjar närma sig årets slut och jag skulle vilja hedra den person som ni bäst passar in på denna titel. För att göra det komplicerat så föreslår jag att ni i denna tråd skriver namnet på just den person Du skulle vilja nominera. Om namnet tidigare föreslagits, ange då inte detta två gånger. Om du vill vara anonym kan du även skicka ett iMail till mig så lägger jag in det här i detta inlägg. Det vore roligt om ni även kunde kort säga varför du eller ni nominerar personen. Pelle Johansson Varför har ni bara nominerat killar? Jag tycker att Anna-Karin Söderberg lägger ned så mycket tid med att hjälpa andra och har så mycket bra att komma med att hon är en självklar kandidat till utnämningen. Jag tycker alla medlemmar och speciellt BM som hjälper Pelle med finaniseringen. Tack till dig som nominerade Anna-Karin! Tack Johan Djupmarker för att du har nominerat mig (Fredrik Normén), men jag vill inte delta i röstningen för jag har inte deltagit så mycket den senare tid på Pellesoft och anser inte mig själv som en kandidat till Årest Pellesoftare pga det. Mycket snack och lite hockey, för mig är årets Pellesoftare den som gör mest för Pellesoft och Pelle. Inte den som är bäst eller trevligast eller ger flest svar, utan den som helt enkelt ställer upp mest när Pelle ber om hjälp. > <b>Vem är:</b> Tycker Johans inlägg visar lite på problematiken att folk inte känner till alla aktiva på de olika forumen som finns. Hade jag t.ex inte skummt Skrivkläda hade jag troligen ställt samma fråga som Johan =) Jag lägger också min röst på Cougarina med samma motivering som Rickard gav i inlägget ovan. Pelle skrev: Jag nominerar Raderat konto. Han/hon tyck varit ganska aktiv i forumet Trots att jag inte är speciellt aktiv på PelleSoft längre samt att Pelle inte ville att man skulle nominera samma person två gånger, gör jag det ändå. Sven Åke. Anna Karin S Har inte varit aktiv på pellesoft på sistone, men vill ändå nominera. <b>Jag nominerar Pontus Wång (Trash). Väldigt duktig, har hjälpt mig flera gånger.</b>Nominera årets "pellesoftare"!
När vi samlat in dessa namn så sätter jag upp en röstningsfunktion där ni kan välja den person ni helst skulle se som "årets pellesoftare".
Kriterierna är att man under året och hjälpt andra på ett sådant sätt att man fått bra och proffessionell hjälp, såväl i forum, chat som artiklar. Sista dag för förslag på nominerad är måndag den 13/12. Röstningen påbörjas den 14:e och resultatet presenteras den 20/12.
Vinsten är givetvis heder att bli framröstad, men får även en teknisk gåva som ges från lokaliseringsteamet på Microsoft.
<b>De nominerade är:</b>
<ul>
<li>David Lidström
<li>Andreas Håkansson
<li>Andreas Hammar
<li>Sven-Åke Persson
<li>Johan Bovin
<li>Anna-Karin Söderberg
<li>Carsten Johansson
<li>Johan Normén
<li>Patrik Dahlén
<li>Henrik Malmberg
<li>Oskar Johansson
</ul>
<info>
Nu är nomineringen slut och inga fler personer läggs till. Under kvällen den 14:e kommer du att kunna börja rösta på vem du tycker skall vara årets pellesoftare. Resultatet presenteras den 20/12. Lycka till!</info>Sv: Nominera årets "pellesoftare"!
Så klart!
<info>
Pelle svarar: Tack, men jag får givetvis inte vara med
</info>Sv: Nominera årets "pellesoftare"!
Sv:Nominera årets "pellesoftare"!
Sv: Nominera årets "pellesoftare"!
Nu kan jag nominera Carsten "Cazz" för jag kunde inte välja!
/AnnSv:Nominera årets "pellesoftare"!
Mvh Fredrik Normén NSQUARED2
http://fredrik.nsquared2.comSv: Nominera årets "pellesoftare"!
Nomineringen går till Cougarina!Sv: Nominera årets "pellesoftare"!
> <b>Cougarina ???</b>
Anna-Karin SöderbergSv: Nominera årets "pellesoftare"!
Sv:Nominera årets "pellesoftare"!
<info>För att göra det komplicerat så föreslår jag att ni i denna tråd skriver namnet på just den person Du skulle vilja nominera. Om namnet tidigare föreslagits, ange då inte detta två gånger.</info>Sv:Nominera årets "pellesoftare"!
Jag nominerar Puman hon är i särklass den mest dominanta och bondkloka personligheten här hos Pelle. Och Och BRA ! :-b :-o
Bondklok är man när alla gener är i ordning.Tex Normén mfl skall nog kolla var Ni kommer ifrån !
Inte många av Er som deltager i Melodikrysset.Puman och jag + Gbg + I nått + mfl
men inte så många löser varje lördag .
Vi möts lördag P4 kl 10:00 och på chatten. V1 blir Bellman !? ;-)Sv: Nominera årets "pellesoftare"!
Jag nominerar Cougarina - Anna-Karin Söderberg. Sv:Nominera årets "pellesoftare"!
"Bondklok är man när alla gener är i ordning.Tex Normén mfl skall nog kolla var Ni kommer ifrån ! "
The void is Zero!!!Sv: Nominera årets "pellesoftare"!
För mig ett självklart val när inte Pelle får nomineras
mvh TyroneSv:Nominera årets "pellesoftare"!
Jag nominerar Pontus Wång (Trash). Väldigt duktig, har hjälpt mig flera gånger.Sv: Nominera årets "pellesoftare"!
Ja Ja , även en blind höna hittar ett korn ibland ;-) :-)
Mvh Sven Gott Nytt