Äntligen efter över nio månaders väntan kan jag berätta att jag blivit farbror, iofs blir väldigt många det men jag är så glad. Planen var, inga preparat eller nåt. I stället blev det igångsättning, kvaddlar, epidral, lustgas, morfin och hela paketet i 22 timmar. Därefter avslutas det hela med ett akut kejsarsnitt lite snopet.. Man får gratulera till "farbroderskapet"... GRATTIS FARBROR PELLE. Det betyder att mars var en månad då de flesta stannade hemma.. ;)Pellesoft har blivit stolt farbror
Dock är det en söt liten aktiv kille på 4,5 kilo som i går kom till världen - stort grattis till honom som kommer få fina föräldrar, min gulle lillebror och hans flickvän som kämpat och äntligen fått full pott!!!Sv: Pellesoft har blivit stolt farbror
Händelseförloppet lät nästan likadant som när min dotter föddes (för snart 2 år sen)... Frugan fick dock kämpa (ja, jag med för den delen...) i 36 timmar efter "igångsättandet" innan dom snittade henne... och våran 4.3kg tunga guldklimp fick komma ut.Sv: Pellesoft har blivit stolt farbror
Underbart. Men "OJ" vad många som får i decemeber månad i år.
1. Klass kompis (Måndagen den 6 Dec fick dom (båda va klasskompis med mig) var tänkt den 3 Dec så 3 dagar senare.
2. En vän där jag studerar (Gyll) Ska ha nu i dec (slutet) Får väl se hur det går.
3. Sen ska min kurs ansvarige lärare på skolan ha i Dec/jan. "OJ" vad många som får.
4. Sen har jag för mig att J ska ha nu i Dec J är på ställer där jag jobbar på "OJ" heter stället ;)
Tror det också var i Dec hon skulle ha.
+ några till som fyller år. Snart har man en person varje dag i Dec månad.
Sv:Pellesoft har blivit stolt farbror