Hur länge tror Ni att Vi "pallar" eller "pellar" på att se och höra den goda Pelle. Surfa med Firefox istället så slipper du, presentationen fungerar inte där :) Vill bara informera hur den är uppbyggd. Ang FireFox: skall nog installera och lämna MS skitet IE 6. Jag såg den där presentationen en gång, inget mer efter det att jag lyssnat klart. Förresten Carsten och Anna-Karin Tack för Era Julkalendrar. Tack SvenPon, det är kul att få sådan uppskattning och det är roligt att se att vissa Besservisar har svarat fel :D Jag har förmodligen också svarat fel på några exempel, MEN ! jag bryr mig icke. Allt jag säger om välkomstmeddelandet är Jag tror ni missuppfattat det hela lite. Det är inte jag, det är en kille som heter Conny. Som sades tidigare, denna visas inte för personer som har autoinloggning påslagen, inte heller om man har engelska som första språk. Tanken är att förstagångsbesökare skall se denna för att bli medlem. <b>När det gäller webbläsare så måste någon div-kodning vara fel där så det får jag titta till.</b> Tack för info, då kanske firefox behöver speciella taggar för just flash-filmer. Får undersöka, såvida inte någon redan vet vad som kan diffa där och göra den koden kompatiblel. Presentationen på både Pellesoft och företagets egna hemsida fungerar utmärkt i Firefox 1.0 för mig. Det enda som är lite skumt är att hela rutan/filmen är liten för liten på Pellesoft. <b> >>När det gäller webbläsare så måste någon div-kodning vara fel där så det får jag titta till.</b> Hej Pelle skrev: Då måste det vara någon plugin eller liknande som saknas i min Firefox, jag kör med version 1.0... Andra sidor med Flash fungerar, för det är väl det som används? Ja, det är flash som används för att köra filmen. Pelle i Bild och Ljud !
Det är "To much"Sv: Pelle i Bild och Ljud !
Ska man vara lite mer seriös kan man väl tycka att det blir jobigt i längden, kanske räcker om man får se den första gången man besöker ps och inte varje gång man kommer till förstasidan?
/JohanSv:Pelle i Bild och Ljud !
Du kommer bara se den en gång (Om du nu inte tar bort den där cookie :)
Alltså har ni så eran webbläsare ta bort cookie så vet ju inte spelaren att den redan har kört en gång utan kör en gång till och skapar en cookieSv: Pelle i Bild och Ljud !
Skulle vara ganska bra också om man kunde rensa datorn från alla IE 6 spår.Sv:Pelle i Bild och Ljud !
Jag kör ju med autoinloggning och tillåter Cookies från PS.
Kan vara det som gör att man får se den flera gånger, att cookien inte sätts att den har visats flera gånger.
//Anna-KarinSv: Pelle i Bild och Ljud !
Besöker varje dag. Carsten dina matteproblem är jättebra för oss(65) som vill friska upp hjärnan.
Såg med bestörtelse att Sveriges unga är dåliga på matte.Dom kan börja att lösa dina exempel.
Bra initiavitiv kul att funder på. Bra Jobbat . Skit i dom stora "mattesnobbarna"
Allting måste börja någonstans.Sv:Pelle i Bild och Ljud !
Sv: Pelle i Bild och Ljud !
Tycker att det är "skitkul" att få brottas med hjärnan och papper och penna.Sv:Pelle i Bild och Ljud !
*rolling on the floor, laughing my ass off*
/SnakeEyeSv:Pelle i Bild och Ljud !
Jag kommer sedan lägga upp en till när man är inloggad men då förklara bonusmedlemskapet för dom som inte är det, den kommer också visas en gång. När det gäller webbläsare så måste någon div-kodning vara fel där så det får jag titta till. Kollade även på en mac och det gick inte heller där.
Nästa kanske jag gör, vi får se ;-)Sv: Pelle i Bild och Ljud !
Utan att ha undersökt vilken teknik som används tror jag inte att det är du som gjort fel, presentationen på http://www.internetpresentationer.se/ fungerar inte i Firefox heller.
Sv: Pelle i Bild och Ljud !
ThomasSv:Pelle i Bild och Ljud !
</b>Utan att ha undersökt vilken teknik som används tror jag inte att det är du som gjort fel, presentationen på http://www.internetpresentationer.se/ fungerar inte i Firefox heller.</b>
Fungerar alldeles utmärkt i min Firefox.
Men någon presentetion på pellesoft har jag inte sett och jag är lika glad för det.Sv: Pelle i Bild och Ljud !
Vill ni slippa se den så kör med modem som vi andra riktiga internet killar.... hörde bara massa hostande i högtalaren :-)
/JonberSv:Pelle i Bild och Ljud !
>en kille som heter Conny
Ahaaa "Sucker Conny" honom har Vi hört talas om ;-)Sv: Pelle i Bild och Ljud !
Jonber - du å ja... det blir inte så bra förrän man väntat in filmen, då kan man se den även med modem..