Se http://www.pellesoft.se/area/tournament/vote.aspx Pelle, lägg gärna till deras inloggningsnamn också i listan. Det kanske bara är jag, men jag tenderar att komma ihåg dessa bättre än folks riktiga namn. Man kan nu klicka på namnet och få dess visitkort. Har också lagt till antalet som röstat, sist var det 40 om jag inte minns fel. Hoppas vi passerar 300 men det är väl en utopi ??!!! Kom på en sak, säg att två personer "vinner" hur avgörs det då? Är inte priset äran? Rösta fram årets pellesoftare
Delta i omröstningen av årets pellesoftare. Nu har jag tyvärr inte hunnit få med länkar till personernas sidor där, men röstningen är i alla fall igång.
Den 20/12 är sista dagen för rösningen och jag hoppas att många engagerar sig i att lägga sin röst under förutsättning att dom vet vilka dessa är eller har fått någon form av stöd eller support förstås!Sv: Rösta fram årets pellesoftare
[Edit: Hmm numera står ju folks riktiga namn överallt i forumet. Det är nog helt enkelt bara jag som är kass på namn, ingen nyhet i o f s :-) Glöm det...]Sv:Rösta fram årets pellesoftare
Sv: Rösta fram årets pellesoftare
För det finns väl bara ett pris...
//Anna-KarinSv:Rösta fram årets pellesoftare
Känner typ igen 5 eller färre av alla i listan vid namn. Så min röst går ju till någon jag känner via det forum jag är i... lite trist dock. För jag antar att Anna-Karin är en värdig vinnare för asp forumet? om jag inte rellaterar namnet helt fel.
Skall bli intressant i alla fall... På senare tid har jag inte vart med på så många svar, utan publicerat någon enstaka artikel. Så jag funderar på om du Pelle skall plocka bort mig ur listan???
Mvh Johan