Det tåls att upprepas en gång till om någon missat det. Har du tjänat in 200 poäng, dvs 1 artikel eller lite tips & tricks, programexempel, registrerar att du vill vara med på ImaginCup 2005 eller om du är bonusmedlem och kan validera att du är student med antingen mecenat- eller studentkortet kommer du åt en mängd programvaror att ladda hem under din studietid. Var den första som testade och är helt nöjd med det. Bästa som hänt pellesoft någonsin... tack MS och Pelle för denna tjänst. ..taskigt bara att man inte är _svensk_ student :( Saxat från http://www.pellesoft.se/area/students/msdnaa.aspx: problemet är att jag _inte_ studerar utomlands, jag studerar i Finland och är finsk medborgare, så jag har lite svårt att se varför jag skulle få ett svenskt studiekort.Studenter kan hämta programvaror på pellesoft
Det är bla visual studio 2003, sql-server, xp pro, windows 2003 advanced server och mycket mer. Många har redan gjort det och nu sprids budskapet runt bland lärare och skolor för detta är en möjlighet som många av er aldrig haft.
<b>Finns det nån hake?</b>
Nä, validering är ett måste och du måste uppfylla ovanstående krav. Sen kan du hämta hem dessa programvaror, installera och använda dessa så länge du vill, även när studietiden är slut. Egentligen finns bara ett åtagande som många frågar- du får alltså INTE tillverka system som du sedan säljer kommersiellt, då får du köpa en skarp programvara för detta.
<b>Om du har frågor..</b>
Har du några frågor rörande detta så är det bara att höra av sig direkt till mig. När ni validerat er (via studenter/ och fliken studentlicens kan ni göra detta.
Mycket nöje till denna möjlighet för alla studenter.Sv: Studenter kan hämta programvaror på pellesoft
Klarar ni kraven så gå in och skaffa det och sen TUTA OCH KÖÖÖÖÖÖR
PS
Har ni några problem med nerladdningen eller vet inte vad ni ska göra kan ni fråga mig om ni vill
DS.Sv: Studenter kan hämta programvaror på pellesoft
Mycket enkelt att få hem programvaran ... inget krångel utan bara skriva in och ladda ner.Sv:Studenter kan hämta programvaror på pellesoft
Sv: Studenter kan hämta programvaror på pellesoft
"Studerar du utomlands har du också rätt till att beställa kort. Har du inte fått något från skolan, beställ ett själv."
Så du borde också kunna beställa Simon.Sv:Studenter kan hämta programvaror på pellesoft