Hej, jag ställer gärna upp Pelle, ett tips är ju att kontakta elevorganisationer. Vill du ha hjälp med att få fram kontaktuppgifter? Gärna... Dock hade jag hoppats på ett intimt samarbete med redan en mängd befintliga och återkommande medlemmar på pellesoft. Idag finns ca 1000 registrerade studerande på pellesoft. Kan ställa upp; Chalmers Tekniska Högskola, Göteborg. Ställer också upp Tackar för detta. Är det några fler som kanske är intresserade? För min personliga del, känns det lite som ett passerat stadium, som du förstår? Jao, kanske iaf.Vill du bli ambassadör för din skola?
Ofta är det svårt att nå ut till alla människor med sitt budskap och jag tror att många studenter skulle bli överlyckliga om de visste att denna community finns för utvecklare och tekniker, och bäst av allt - på svenska.
Jag söker därför en ambassadör per skola som skulle kunna tänkas ställa upp som kontaktperson för pellesoft. De tjänster jag ber dig om kan vara att jag postar en affisch till dig som du sätter upp eller om du kanske vill sprida information på ert interna nät. Informationen får du i så fall av mig eller om du själv vill skriva något, vilket går lika bra. Sedan kan du fungera som en kontaktperson, visa hur sajten ser ut, hur man kommer in, vad man kan göra och likande. Alla ambassadörer kommer listas under studentsidan så andra ser vem man skall kontakta om man pluggar på samma ställe.
Ni kommer få löpande information om mig vad som gäller, nyheter för studenter och annat roligt som du kan bli den första att informera om - vad säger du?
Posta ditt namn och skolans namn här om du är intresserad så det inte blir dubletter på en mängd skolor. Stort tack på förhand.Sv: Vill du bli ambassadör för din skola?
Jesper Brännström - Högskolan I KalmarSv: Vill du bli ambassadör för din skola?
/AnnSv:Vill du bli ambassadör för din skola?
Sv:Vill du bli ambassadör för din skola?
(inte Lindholmenområdet)Sv: Vill du bli ambassadör för din skola?
Jacob Rastad Johnbauer Gymnasiet i KalmarSv:Vill du bli ambassadör för din skola?
Sv: Vill du bli ambassadör för din skola?
Jag tror inte att det är någon som fortfarande varken minns mej eller ens själva
gick där, på min tid. Ja, ja, jag kunde inte hålla mej, bara. F´låt! :-)
/ChristerGbgSv: Vill du bli ambassadör för din skola?
Sitter och trycker på KTH, IT-Universitetet (Forum), Kista.