Min Internet Exporer 6.0 verkar ha stora problem med pellesoft.se! Hej Fråga 1 har du redan fått svar på (beklagar detta scenario). Som svar på din 2:a fråga, försök att välja något annat än stockholm på din profil så kanske det blir lite färre träffar på den sidan. Det skall komma till paging där senare.asp-kod sänker min IE6?
En sak är att det _ser_ och känns obra, när det typ varje sekund sker en uppdatering av sidan, jag ser hur det fladdrar förbi en URL .../agent/checkstatus.aspx. (asp är inte min grej, men jag gissar av url:en att det handlar om nån asp-kod).
Det värsta är att det här tycks krascha IE6 totalt också, gissningsvis är det när jag inte längre har pellesoft-fönstret aktivt utan det ligger i bakgrunden. Har visserligen bara hänt ett par gånger, så det _kan_ vara nåt annat som orsakar krasch, men det är nära till att misstänka pellesoft efter att ha sett hur "oroligt" det uppför sig när det ligger i fokus.
(För övrigt försökte jag titta på vilka andra medlemmar som finns i Stockholm, men jag hittar inget sätt att komma längre ned än de som har namn som börjar på A...)
/Mats LSv: asp-kod sänker min IE6?
(Fel forum egentligen eftersom det är .net.)
Men problemet verkar uppstå med Föreningssparbankens E-kort och MSN Toolbar, avinstallera dem så bör IE uppföra sig som den skall igen.
Jag vet att Pelle kontaktade Föreningssparbanken om detta men hittils har ingen lösning kommit fram.
//Anna-KarinSv: asp-kod sänker min IE6?