Börja med att läsa detta - http://www.pellesoft.se/communicate/user/details.aspx?uid=38 Kommer inte upp ett jota i Firefox. Det står i informationen att det bara fungerar i IE... > <b>Det står i informationen att det bara fungerar i IE...</b> Att inlägg saknas beror på att någon medlem raderat sitt konto. Rutinen idag klarar inte av att visa trådningen komplett i detta läge. Det kommer åtgärdas. Störtskön funktion måste jag säga :) > <b>Att inlägg saknas beror på att någon medlem raderat sitt konto. </b> Det handlar inte om de som är registrerade, det handlar om en person som skrivit mitt i en tråd och sedan raderat sig. Detta är ändrat nu men att det saknas trådar här vet jag faktiskt inte just nu - det är helt klart underligt, men har säkert en logisk förklaring. <b>> Det står i informationen att det bara fungerar i IE... > <b>Klicka på länken i Pelles inlägg så står det:</b>Vem gör snyggast och mest informativa personliga sida?
Klicka bara en gång till på fliken "detaljer" så kan ni sätta igång och börja redigera er egna sida. Det kan vara bilder på julgransljus, er motorcykel eller vad sjutton som helst.
<info>
Visa gärna er sida genom att komplettera med ett inlägg här så kan vi se vem som gör snyggast sida! Obs, denna rutin stöds än så länge bara av Internet Explorer.
</info>Sv: Vem gör snyggast och mest informativa personliga sida?
Sv:Vem gör snyggast och mest informativa personliga sida?
/JohanSv: Vem gör snyggast och mest informativa personliga sida?
Var står det?
Och vem har censurerat bort bla mitt och Henkoz: inlägg? Alltid trevligt om man iallafall kunde få ett iMail som berättar att ens meddelande är borttaget och varför!Sv:Vem gör snyggast och mest informativa personliga sida?
Sv: Vem gör snyggast och mest informativa personliga sida?
Körde in samma informationsida som jag har min personliga hemsida, häftigt värre..
http://www.pellesoft.se/communicate/user/details.aspx?uid=18453Sv: Vem gör snyggast och mest informativa personliga sida?
Mig veterligen är både jag och Henkoz: fortfarande medlemmar.Sv:Vem gör snyggast och mest informativa personliga sida?
Sv:Vem gör snyggast och mest informativa personliga sida?
Var står det?</b>
Klicka på länken i Pelles inlägg så står det:
<i>Ett krav är att du är inloggad, och har Internet Explorer.</i>
/JohanSv: Vem gör snyggast och mest informativa personliga sida?
Ah, jag gick rakt in på detaljer och där är det helt vitt.