Jag får fortfarande javascriptfel på pellesoft, just nu går det inte att vara här med IE alls då agenten uppdaterar sig 10 gånger i sekunden för mig. Kan alla som har samma fel säga till här i tråden. Jag hittar inte dessa fel, inte ens på alla maskiner jag testat sajten på - och just nu är det två personer som har problem, men det känns som jag måste säga att det inte har med siten att göra. Men det kan också vara så att många inte säger till, så ge mig information om hur många som har problem egentligen.. Samma fel här, uppdaterar sig 100000000ggr / millisekund.. ungefär =) Det är för få felanmälningar för att jag skall tro att det är ett generellt programfel. Är det någon av er som får fel som kanske kan hitta vad som felar också vore detta underbart. Det är enormt svårt för mig att felsöka något som 99% inte har problem med. AGENN LÖPER AMOK !!!!! >AGENN LÖPER AMOK !!!!! Urskta mig, dessa fel gör s at jag får panik och det är jbbigt att skriva när bokstäver frsvinner. Även jag får felet. Tyvärr inte direkt. Kör ni automatisk inloggning? Sker detta som inloggad eller som gäst? samma sal för mig. För mig uppdaterade den ung 2 ggr i sek o jag hade inte automatisk inloggning. IE 5.x(har inte så stor koll på olika IE.)Fortfarande javascriptfel
Felet:
Rad 19
tecken 1:
Fel: objekt krävs
agent/checkstatus.aspx
//Ana-KarinSv: Fortfarande javascriptfel
Av alla 15.000 medlemmar borde det varit ramaskri om det inte hade fungerar för majoriteten - eller?Sv:Fortfarande javascriptfel
Sv: Fortfarande javascriptfel
Hemskt ledsen för er som drabbas, har bara rådet - töm temporära filer, ta bort sparbankens e-kort, ev 3:e parts popup stoppare eller kanske dra ner en senare version av IE. Fungerar det i mozilla-läsare? Ja , det är som sagt var nästan omöjligt för mig att felsöka. Så jag behöver er hjälp....Sv: Fortfarande javascriptfel
Men bara på datorn på jobbet inte hmma, snälla går inte ens att skriva ordeligt på foreumen när det är såär!!Sv:Fortfarande javascriptfel
>
>Men bara på datorn på jobbet inte hmma, snälla går inte ens att skriva ordeligt på foreumen när det är såär!!
Om du läst igenom vad David skrev så kanske problemet kunde åtgärdas nån gång!
<b>Jag förstår Pelle till 100% - om ingen anger webbläsarens version, eventuella plugins till webbläsaren m.m så går det ju faktiskt inte att felsöka... Så om ni orkar klaga på felet bör ni dessutom orka skicka med detaljer som kan krävas för att kunna lösa det!!</b>Sv: Fortfarande javascriptfel
Nu har jag fått samm problem på jobbet.
Plugins:
Sun java console
Windows messenger
IE Version: 6.0.2900.2180.xpsp_sp2_rtm.....Sv: Fortfarande javascriptfel
Rad: 19
Tecken: 1
Fel: Objektet krävs
kod: 0
URL: http://www.pellesoft.se/components/agent/checkstatus.aspx
Om jag kriver in en ny URL i adressfältet så kvarstår även detta.. Men stänger jag browserfönstret och öppnar ett nytt försvinner felet.
Vet inte om detta hjälper dig något Pelle.Sv:Fortfarande javascriptfel
Sv:Fortfarande javascriptfel
automatisk inloging.
felet fortsätter tills jag stänger ner IE-fönstretSv: Fortfarande javascriptfel