Det planeras ett Arkitekt summit i början av April 2005 i Göteborg. Den kommer att starta på en fredag kl 18:00 och håller på fram till lördag kl 16:00. Det är självkostnadspris. Jag kan nog inte tillföra så mycket, men jag är intresserad av att lära mig och lyssnar gärna om man får och det inte krockar med något annat. Låter intressant, jag kommer gärna. Har (tyvärr) ingen tid att förbereda något framträdande. Nu är datum satt för Arch. Summit 2005.SweNug Architecture Summit 2005
Tanken är att det kommer finns olika sessioner, där en eller fler personer börjar med en introduktion inom ett ämne, tex Ent. Lib, SOA, O/R-Mapper och Domain Driven Design etc. Sedan är tanken att alla är med i en diskution inom områdena. Genom att delta i deta summit, så har ni möjlighet att träffa andra arkitekter och även visa upp er själva ;)
Jag skulle vilja veta hur många av er som är intreserade och om ni skulle kunna tänka er att hålla en session eller har något ämne ni är intreserade av.Sv: SweNug Architecture Summit 2005
/JohanSv: SweNug Architecture Summit 2005
Sv:SweNug Architecture Summit 2005
Det finns ett fåtal platser så passa på att registrera er:
http://www.swenug.com/Community/Events/79.aspx