Hej, Jodå, men av någon anledning är det nu 2 personer som inte fått sitt aktiverat och jag vet inte varför detta hänt, detta fixade jag igår (dock minns jag inte om det var du som var en av dessa två). Har du kollat om du fått något mail från Microsoft idag?Vad hände med min aktivering för studentlicensen?
reglerna för hur man får tillgång till MSDN AA har ändrats en aning sedan programmet startade. När jag aktiverade med mitt Mecenat-kort, i december -04, var kraven följande: "X poäng eller Bonus-medlem". Därför betalade jag och blev bonusmedlem men ännu så länge har jag inte fått tillgång till mjukvarorna.
Någon som vet varför, har inte Pellesoft hunnit med att aktivera alla?Sv: Vad hände med min aktivering för studentlicensen?
Prova i så fall din email som username och lösenordet här som password - det är de som gäller.
Sen fick jag diskkrash också och det gör inte saken lättare, så de 2 eller tre beställningarna kanske aldrig nådde mig. Dra ett separat mail till mig på pelle@pellesoft.se om du inte kommer in så skall jag titta på detta direkt!