Vore kul att se vilka som tänkt att deltaga i tävlingen: Jag har funderat på att delta... Jag ska nog delta. Bara för att det är kul med tävlingar, vill se fler såna. Även fall just denna inte är en favprit så vill jag stödja tide´n med tävlingar. =) Det är bra inställning. Ju fler som deltar desto större chans till att ragga finare priser också. Allt, och åter allt är som ett ekorrhjul.. Ju mer intresse desto större möjligheter. Tål att påpeka att de som i chatten "anmälde" sig till tävlingen inte alls lämnade in bidrag ;) Mmm, 5 är lite för få. Av erfarenhet är det mycket snack och liten verkstad. Kanske beroende på priserna, kanske intresset eller ämnet. Inte ens när det var en PDA i pris var det speciellt många. Nu är tiden utökad till 1 månad istället för några veckor som tidigare, så alla tips mottages tacksamt. Har det varit en PDA som pris någon gång?! =) Japp, tillsammans med MSDN körde vi en sådan tävling. Om priset inte vore .net böcker hela tiden så kanske fler skulle vara med.Vilka deltar?
Edward Jewson
Carsten Johansson
Anna-Karin Söderberg
Micke Åhlen
Dessa hörde jag i chatten, några fler?Sv: Vilka deltar?
Sitter just och programmerar lite på ett bidrag, men om jag skickar in något beror på hur mycket tid jag har på sidan om studierna.Sv:Vilka deltar?
Sv: Vilka deltar?
Mvh,
ThomasSv:Vilka deltar?
Det är nog skoj med tävlingar, även om denna var den första jag deltog i...
Sen varför det är så lite deltagare vet jag inte, antingen är det fortfarande för lite tid för projekten eftersom många studerar eller jobbar och inte har så hemskt mycket ledig tid att tillgå...
Sedan kanske ämnet inte alltid är det lättaste/intressantaste...
/ThomasSv:Vilka deltar?
http://www.pellesoft.se/other/mail/2002/2002-12-19b.htmSv: Vilka deltar?
Jag tror inte ens att jag sa att jag skulle vara med, bara att tävlingen lät rolig.
Som alltid så räcker inte tiden till.
Dygnet har för få timmar om man som jag behöver sova för att orka med.
//Anna-Karin