Fick precis ett extra nyhetsbrev från pellesoft och blev lite irriterad. Jag förstår att du låter företag lägga in reklam i dina vanliga nyhetsbrev Pelle, det är ju inte precis gratis att driva den här stora sajten, men ska du börja skicka "nyhetsbrev" som bara innehåller reklam så kommer iallafall jag inte ta emot nyhetsbrev längre... Det här väldigt spännande evenemang och aldrig tidigare gjorts, så jag anser att detta är av stort nyhetsvärde. Men det är ju alltid någon som inte anser sig beröras av detta. Ber om ursäkt om du blev irriterad. Men det kommer hända fler gånger och jag hoppas just av den anledningen du sa har överseende med detta. Saken är just den att för dom flesta användarna lär det där inte vara intressant, du har runt 10000 prenumeranter på ditt nyhetsbrev och jag tvivlar på att mer än max 1% kommer tycka det är värt att lägga 5000+ för att gå på det här. Extra nyhetsbrev...
Sv: Extra nyhetsbrev...
Sv:Extra nyhetsbrev...
Även om jag tycker om ditt nyhetsbrev så hatar jag spam, vilket jag anser att det här är men det är min personliga åsikt, vilket jag tror många andra gör också. Vill ju fortfarande ha ditt nyhetsbrev men inte sådana här brev, skulle uppskattas om du iallafall la till en header som man kunde filtrera bort dom här extra nyhetsbreven, annars blir ju den alternativa lösningen att flytta över nyhetsbrev mailadressen från whitelistan och hoppas att dina vanliga nyhetsbrev går igenom.
Tycker annars du gör ett kanon arbete, fortsätt med det!