När jag skickat ut nyhetsbrevet har det studsat tillbaks och därför har detta flaggats upp. För att få bort påminnelsen (kolla att du verkligen angett rätt adress), redigera din profil och tryck spara så tas markeringen bort. Adressen är rätt så det måste bero på något annat. Har inte hotmail och mailboxen är inte full och jag använder inte autoreply. Min internetleverantör har något spamfilter, kan det vara det? Bli BM och skaffa ett Pellesoft e-mail adress så slipper du det ;-) Som sagt, gå bara till min profil och klicka på ändra inställningar. Sen klickar du bara på uppdatera på en gång, då tas flaggan bort. Jag har nu testat detta och det är inga fel vad jag kan se. Det är inte så att du har ett imail som poppar upp som du inte läst och misstar dig? Jag nollställde denna varningen manuellt nu men något handhavandefel borde det varit.Sv: Dumma agenten!
Har man hotmail eller liknande och mailboxen är full, får man nämligen returmeddelande. Samma gäller mailadresser med autoreply. Jag försöker fånga alla avarter av fel men ibland kan några konstiga meddelanden från mailservrar ställa till det. Men det är i alla fall anledningen till detta.Sv:Dumma agenten!
Jag vet inte riktigt vad jag ska ändra adressen till eftersom den är rätt. Vill gärna kunna vara inloggad på Pellesoft, men står inte ut med den envisa agenten ;-)Sv: Dumma agenten!
Det gör jag Sv: Dumma agenten!
Sv: Dumma agenten!