Hej Pelle... försöker skicka imail eller ??... den vill inte what´s wrong Ok tar tillbaka det... det funkar... men en sak har jag märkt där det är fel Ok tar tillbaka det... När jag ändå pratar om IMail... Funkar inte Imail ???
mvh // HectorSv: Funkar inte Imail ???
Sv: Funkar inte Imail ???
ser att det funkar! Men tycker att det är himla krångligt
tex. klickar på "0 nya IMail",
så kommer man till IMail sidan...
därefter när man ska välja "Skriv ny IMail", så kommen man till sökning
då måste man ju söka efter medlemmen man vill skicka imail till.. och efter det måste man än en gång klicka på medlemmens namn för att visitkortet ska poppas upp (den "Lilla info rutan")och där ifrån måste man välja skicka IMail.
innan jag ställde frågan så skulle jag skicka IMail till en användare som har alldeles för stor bild, och problemet var då att jag inte kunde se "Skicka Imail"- knappen. För att fönstret är låst, och går inte att scrolla. är det nån mindre bugg?
visst är det enkelt att klicka på visitkort då en anvädare har skrivit tex.. i forumet, men om användaren som man vill skicka imail till har skrivit nåt, måste man då alltid använda denna långa process??
går det inte att förenkla?
mvh HectorSv:Funkar inte Imail ???: ÖNSKEMÅL
kan man inte få se sina sparade mail??
Kan vara bra tex om man vill kopiera mailet och skicka till användaren riktiga emailadress, där sannolikheten är större att han läser den ifall användaren inte är så aktiv i pellesoft
mvh hector