Hej allesammans. Förra månadens tävling bestod av 5 bidrag. Om det är någon som har sitt liggandes och inte skickat det än, gör det omedel bums. Nu finns de 5 bidragen upplagda på http://www.pellesoft.se/area/tournament/page.aspx Ursäkta att jag skräpar ned här ;) Oskar det är nog inga problem att vara med fast du inte är BM Tävlingen med chatten är inte annonserad än, har bara mumlat om den. Det kommer dock annonseras via nyhetsbrevet, troligen under kvällen eller i morgon.månadens tävling - 5 bidrag
På måndag eller tisdag kommer sektionen tävlingar och fliken rösta på bidrag att innehålla dessa där DU får rösta på vilket bidrag du tycker är bäst. En vecka håller röstningen på, och må bäste man vinna.
Stort tack för att ni ställt upp i denna tävling.
Ps. På måndag lanseras ytterligare en ny tävling - skriv en chat där ni nyttjar pellesofts webservice mot chatten.Sv: månadens tävling - 5 bidrag
Jag kommer göra klart röstningsfunktionen inom kort. Men du kan som sagt redan nu titta på bidragen och avgöra vilket just Du tycker skall koras som vinnare.
Alla program som jag såg är i .net så troligen behöver ni visual studio .net för att kunna testköra programmen (inte provat själv än bör tilläggas).
När röstningen lagts ut, kommer alla medlemmar få lägga sin röst under en veckas tid. Information kommer visas på framsidan när detta är klart.
Återigen, tack alla för era bidrag, jätteroligt!Sv: månadens tävling - 5 bidrag
Det var prat om någon tävling om det här med klient till chatten, när, var, hur? Hittar inget om den :/
Å så har jag inget bonusmedlemsskap, är rätt bankrutt :/ Går det att vara med ändå?Sv:månadens tävling - 5 bidrag
Tävlingen är om jag förstår pågår under April månad så i slutet av april så ska det vara klart och inskickat.
Du kan läsa lite om det här [Nyhet! Webservice igång för chatten]Sv: månadens tävling - 5 bidrag