Jag tänkte bra flika in att jag precis hörde att det var inte mindre än 10 personer som nu anmält sig till asp.net kursen jag håller på informator nere i Göteborg nästa vecka. Därmed säger jag med referens till tidigare diskussioner, att kursen i Stockholm blev inställd, men i Göteborg var det däremot mycket bättre intresse. Bit i det ni alla stockholmare ;-) Hurdan svårighetsgrad och vad bör man redan ha för kunnande för denna kurs? Jag har precis flyttat till Gävle, kom hit och håll kurs! :) > <b>å ta en lättsam öl</b> Jonas, grunden i programmering i antingen vb eller asp är bra. Dock hade jag en tjej tidigare som bara hade arbetat med VBA och lite med design av hemsidor - hade också två som bara arbetar med vb6 och aldrig en sett en html-tagg. Jag tar det där lugnt och metodiskt så alla kommer med på samma nivå. Så speciellt orolig behöver du inte vara, det är 5 intensiva dagar och du kommer i normal takt garanterat lära dig massor - det är ju faktiskt därför kursen finns ;-) Det blir onsdag vid 6-tiden utanför Hotell Eggers vid centralstation. Rickard och Chatis tror jag kommer än så länge, vill fler är ni hjärtligt välkomna att dyka upp - men hör av er först så jag vet vilka som vi skall vänta in. Jag kanske är intresserad av att vara med också. Har inte bestämt mig för om jag orkar transportera mig till gbg än bara :) Ok, det lät ju bra - vet att jag var sent ute, hade inte haft tid heller för den delen, men nästa gång du har denna kurs /eller liknande, antingen i GBG eller sthml så kan du väl skriva en tråd om det så man kan planera in. Jag dyker upp, har även skickat ett iMail till Pelle...Pelle Johansson kör asp.net kurs nästa vecka i Göteborg
<info>
Ps. Om det är nån som är intresserad att träffas å ta en lättsam öl och kanske en bit mat tänkte jag planera in onsdag kväll för detta. Richard Dehlin och Chatis ville träffas - kan tänkas att det finns fler som vill komma och snacka lite skit en stund.
Jag återkommer med var och när under måndagen (i detta inlägg) när jag checkat in på hoteller och har lite koll på läget, men det blir inte tidigare än 18 och i närheten av Ullevi.
</info>Sv: Pelle Johansson kör asp.net kurs nästa vecka i Göteborg
Sv:Pelle Johansson kör asp.net kurs nästa vecka i Göteborg
/RickardSv: Pelle Johansson kör asp.net kurs nästa vecka i Göteborg
1 öl? Lättsamt? När vi skåningar dricker gör vi det både mycket och seriöst! Kom igen nu, annars riskerar du att sitta där med en lättöl. Jag har möte kl 08:00 på torsdagen så det är ingen ursäkt :-)Sv:Pelle Johansson kör asp.net kurs nästa vecka i Göteborg
Nu är det väl lite i senaste laget att boka in sig, men inget är omöjligt om du vill följa med. kontakta bara Informator i morron bitti så kan dom säkert fixa till det!Sv: Pelle Johansson kör asp.net kurs nästa vecka i Göteborg
Sv:Pelle Johansson kör asp.net kurs nästa vecka i Göteborg
/JohanSv: Pelle Johansson kör asp.net kurs nästa vecka i Göteborg
Framöver är det tight, kan inte förrän i september.
Skönt med hög beläggning, men ändå inte....
hoppas det går/gick bra!Sv: Pelle Johansson kör asp.net kurs nästa vecka i Göteborg
/Johan