Hoppas detta är rätt forum nu. <b>Postgiro eller internetbank Men det är väl inte bara att betala, man måste väl lägga in en beställning också, vilket jag inte lyckas med? Jo, det är bara att betala, så har det varit tidigare iaf... Det är nog jag som är otydlig där. Om du betalar i shoppen så betalar man med kreditkort och aktiveringen sker direkt. Pelle, jag har gjort som du sa nu att gå över till HTTPS från början, och då kom jag längre än förut. Kom dit till man skulle betala med kort. Jag fyllde i mina upgifter och klickade på utför betsällning. Men det som hände då var att det kom upp ett felmeddelande. 500 Internt fel. Man tackar för det. Dock betyder det att jag måste se över denna hantering för att göra det smidigare. Tack för din feedback om vad som gick fel.Hur tusan blir man bonusmedlem?
Jag har försökt nu i över en vecka att bli bonusmedlem, men har inte lyckats. Jag vet inte om det är jag som gör fel eller om det är något fel på sidan. För det fösta så går det bara att välja att betala med kreditkort, men det står på flera ställen att det ska gå att betala med de övriga alternativen också. Men om jag väljer det ända alternativet som går så, altså kreditkort, och fortsätter. Då kommer det upp att man ska fylla i lite info, var man bor osv. Sen när man klickar på betsäll så kommer någon ruta upp om certificering eller något, klickar ja, och sen loggas jag ut. Händer inget mer. Får logga in igen för att vara inloggad.
Är detta något känt problem och hur ska jag lyckas bli bonusmedlem?Sv: Hur tusan blir man bonusmedlem?
För dig som vill betala via internetbank eller via postgiro - ange ditt userid på talongen, betala in till Pg: 33 60 89 - 8. Betalningsmottagare till detta konto är Angalia AB.</b>
Du kan hitta mer info på http://www.pellesoft.se/area/shop/article.aspx?productid=527.
ThomasSv:Hur tusan blir man bonusmedlem?
Sv: Hur tusan blir man bonusmedlem?
/JohanSv:Hur tusan blir man bonusmedlem?
Den andra varianten är som står i texten enligt länken ovan - du betalar in via din internetbank eller via postgiro på angivna adress.
Att du loggas ut är att du förflyttas mellan HTTP och HTTPS vid betaltillfället och om man inte har automatisk inloggning tror jag att du drabbas av detta scenario som kan ställa till det. Anledningen är att jag inte vill öppna betalfönstret som popup.
En annan variant är att logga in via https://www.pellesoft.se - då bör du inte se detta problem över huvudtaget. Beklagar, skall se om jag kan göra detta bättre.Sv: Hur tusan blir man bonusmedlem?
Men jag gav inte upp, utan jag gjorde som du också sa att aktivera autoinloggningen och försökte igen. O vipps så fungerade det! Så nu är jag en lycklig bonusmedlem.Sv:Hur tusan blir man bonusmedlem?