Hej, Adam, Och konstigt är att du får fel på sökvägen. Kan du säga på vilken sida du står när du klickar och får 404-not found? Under 'Hjälp' sen 'Förslagslåden' sen 'detta formulär'. Om jag trycker där får jag de felet.Bevaka en sektion?
nu vet jag inte om denna funktion finns eller inte. Om den finns så vill jag väldigt gärna veta vart den finns. Jag pratar om att bevaka en hel sektion i forumet (t.ex. PHP eller VB) så man ser de nyaste trådarna direkt. Väldigt praktiskt om man är duktig inom något ämne så man kan hjälpa direkt. Jag försökte skriva i detta som ett förslag (under Hjälp) men då fick jag felmeddelande.
Server Error in '/' Application.
--------------------------------------------------------------------------------
The resource cannot be found.
Description: HTTP 404. The resource you are looking for (or one of its dependencies) could have been removed, had its name changed, or is temporarily unavailable. Please review the following URL and make sure that it is spelled correctly.
Requested Url: /area/about/contact.aspx
Svar snabbt önskas!
MVH
Adam SolanderSv: Bevaka en sektion?
Om du hade varit bonusmedlem hade du kunnat gå in i foruminställningarn aoch välja att bevaka ett eller flera forum med hjälp av e-postSv:Bevaka en sektion?
Sv: Bevaka en sektion?
Funderar på att bli bonusmedlem faktiskt.
<info>
Pelle svarar: nu hittade jag länken, den pekade till dev.pellesoft - så den ändrade jag. Man kan snabbare ta sig till felanmälan, det via kontakta - fliken felanmälan.
Ps. Klart du skall som många andra bli BM! Det är till er jag byggt dom där extra fina rutinerna. Sen får du även ett mailkonto om du skulle behöva, då säger man bara till. Sen kan du om du är student också hämta hem nästan alla microsofts programvaror under "studenter/studentlicens". Det du...
</info>