Jag var väl en av (den?) de som gav upphov till funktionen "Sortera efter senast ändrade". Det fanns dock ett krav vi hade på den, som tyvärr fortfarande inte är uppfyllt: det skulle nämligen vara praktiskt om det fanns en kolumn där man även kunde se vilket delforum en viss tråd finns i. Mmm, problemet som då dyker upp är i stället hur många sidor det kommer bli. Hur många poster som skall visas per forum om det finns information i dessa. Allt är inte svart eller vitt - vissa ändringar eller funktioner är inte så solklara att fixa utan att tyvärr få 10 nya problem. Men jag skall se om jag kan göra något där vid tillfälle.. Tror du missförstår. Nu är det kolumnerna "Datum ändrat", "Titel", osv. Tar och bumpar upp denna eftersom jag nyss tänkte på problemet igen, och det inte har blivit löst. Jag är med. Försök bara få in detta via http://www.pellesoft.se/area/support/pageerrors.aspx, där försöker jag beta av saker mellan varje version.Sortera efter senast ändrade
Sv: Sortera efter senast ändrade
Sv:Sortera efter senast ändrade
Jag menar bara att det dessutom skulle vara en kolumn för vilket forum som tråden ligger i.
Alltså: precis som nu, men framför titeln på varje tråd står det också forumnamnet.Sv: Sortera efter senast ändrade
Så här ser det ut nu:
<code>
Datum Svar Rubrik Insänt av
2005-09-26 20:06 4 Finns det nackdelar med Laddningsbara batterier med hög mAh Carsten Johansson
2005-09-26 20:06 21 Kan ingen moderator kolla vad Sven P skriver. Key Peterson
2005-09-26 19:57 7 Se mig i ögonen ! Sven Åke Persson
</code>
och med ändringen skulle det bli:
<code>
Datum Svar Rubrik Insänt av Forum
2005-09-26 20:06 4 Finns det nackdelar med Laddningsbara batterier med hög mAh Carsten Johansson Skrivklåda
2005-09-26 20:06 21 Kan ingen moderator kolla vad Sven P skriver. Key Peterson Skrivklåda
2005-09-26 19:57 7 Se mig i ögonen ! Sven Åke Persson Skrivklåda
</code>
Alltså: EXAKT som det är nu, men lägg till en kolumn där det står vilket forum ämnet är med i.
EDIT. Min snygga ASCII-tabell gick åt helvete. klistra in dem i notepad så ser ni hur jag menar.Sv:Sortera efter senast ändrade