Hej! Du får gärna fixa skärmdump på hur resultatet blir så att man slipper installera själv om det inte skulle verka bra... ;) Bra idé, tyvärr verkar det inte fungera :) Som jag skrev i kommentaren så fungerade det ett tag på alla de sidor på pellesoft jag tittade på så jag la upp det. Men jag måste ha gjort någon ändring så jag förstörde det :/ Hur som haver, det jag vet fungerar med 100% säkerhet är startsidan + forumindex + något mer. Inläggen ville visst inte :/ Ah, missade din kommentar. Har kompleterat med två screenshots nu också :) Har lagt till så att det ska gå bättre att skriva nytt inlägg/ändra/svara, bredden är 100% nu, höjden går att välja i drop-down (som sparas i cookie), i svara-läge kan man visa/dölja föregående svar Mer nyheter: Har hittat lite buggar här och där, men, men, inget som stör direkt ;) Har fixat några buggar; nu ska mini-maxi fungera på alla sidor (av vad jag sett hittills iaf.)Greasemonkey - Anti-fixerad bredd på pellesoft
Har skapat ett litet plugin till greasemonkey som ser till att pellesoft håller sig till att vara 100% på bredden. Tyvärr tar designen lite stryk men det kan man leva med :)
http://www.pellesoft.se/communicate/links/links.aspx?tid=1322Sv: Greasemonkey - Anti-fixerad bredd på pellesoft
/JohanSv: Greasemonkey - Anti-fixerad bredd på pellesoft
Dessutom blir länken fel, rätt länk http://www.pellesoft.se/communicate/links/links.aspx?tid=1322
Pelles automagiska länk-pryl verkar sakna t i "tid="Sv:Greasemonkey - Anti-fixerad bredd på pellesoft
Ska se om jag kan rätta det :P (Har även tänkt att se om man inte kan fixa designen i samma veva så att den anpassar sig bra :) )Sv: Greasemonkey - Anti-fixerad bredd på pellesoft
Hade så bråttom att hitta scriptet :)Sv: Greasemonkey - Anti-fixerad bredd på pellesoft
Sv: Greasemonkey - Anti-fixerad bredd på pellesoft
Sv:Greasemonkey - Anti-fixerad bredd på pellesoft
Har lagt till en funktion som rensar bort allt utom innehållet, länken ligger längst ner på alla sidor. Den behöver inte ladda om för att växla mellan vanligt och rensat lägeSv:Greasemonkey - Anti-fixerad bredd på pellesoft
Sv: Greasemonkey - Anti-fixerad bredd på pellesoft
Mojsade dessutom lite med chatten.
En sak som jag funderar lite på är varför greasemonkey inte kör sitt race jämt? aja...