Det verkar som servern fick hicka igår när jag skickade ut nyhetsbrevet. Om ni fått fler exemplar beror det troligen på att ni har fler konton registrerade. Till vänster på nyhetsbrevet står ert lösen på pellesoft för det kontot. Vill ni radera detta kan ni logga in med det kontot och välja radera konto. Jag fick tre, men det skulle förvåna mig om jag har tre st konton här. Har också 3 med samma användarnamn i alla. Jag har garanterat bara ett konto.Beklagar de som fått 3 exemplar
Ni som inte vill ha nyhetsbrev - längst upp på nyhetsbrevet ni får finns en länk där du klickar för att avboka nyhetsbrevet. Det kan också göras genom att redigera din profil.
Ps. Kolla över era mailadresser, flera hundra mailadresser studsar - eller hotmail konton som är fyllda till bredden med information. Nyhetsbrevet är tänkt som information men även möjlighet för att få tips om nya jobb eller annat som inte alltid ses på sajten, så läs det gärna - det är för er skull jag skriver det.
Som sagt, ursäkta att ni fått flera mail denna gång. Det var det 13:e nyhetsbrevet och då är det väl så att det skall bli något fel. Sv: Beklagar de som fått 3 exemplar
Sv: Beklagar de som fått 3 exemplar
<b>Beklagar de som fått 3 exemplar</b>
Jag gissar att Pelle har klantat till det lite och är medveten om att han skickat 3 gånger, hur skulle han annars veta att alla har 3 användarkonton? ;) Du får nog planera nästa "lögn" lite bättre Pelle! ;)
/Johan