Hej, jag har gjort en uppdatering under kvällen och söker folk som får javascriptfel i agenten. Skulle ni kunna kolla om detta fel gått bort nu och återknyta till detta inlägg för att jag skall få reda på om felet har avhjälpts. Inte en enda person som har problem med agentens javascriptfel på rad 18?? Förut var det ju ett himla liv på alla, eller är det helt enkelt så illa att dom tröttnade och slutade besöka hemsidan? *grinar*. Inga JavaScript-fel, men ett antal CSS-fel rapporteras av Firefox. Jepp, den spammar mig! Rad 18: el.style.visibility='hidden'; Härligt, då har vi 2 som har fel i alla fall. Kan ni testa att tömma temporära internetfiler så att alla filer från pellesoft verkligen laddas om och testa igen. Hjälper inte att rensa. Samma fel ändå rad 19 objekt krävs. Lägg till www.pellesoft.se som en Tillförlitlig Plats i IntenetExplorer hjälpte för mig. Någon som vet varför det skulle hjälpa, dvs att lägga till det i tillförlitliga platser? Det hjälpte inte för mig. Ok, då får jag jobba vidare där. Rörande klickljudet kan det stängas av, se hjälp uppe till höger - eller direktlänk, http://www.pellesoft.se/area/help/page.aspx?id=502Har du javascriptfel i agenten?
Glöm inte trycka CTRL+F5 så det nya javascriptet laddas in först. Annars är det vanligt att den använder en cachad sådan från tidigare läsningar på sajten.
Tack på förhandSv: Har du javascriptfel i agenten?
Sv:Har du javascriptfel i agenten?
/RickardSv: Har du javascriptfel i agenten?
Sv: Har du javascriptfel i agenten?
Sv: Har du javascriptfel i agenten?
Den gnäller fortfarande över fel på rad 19. Genererar också en massa klick ljud.Sv:Har du javascriptfel i agenten?
Håller på att skriva om denna så den kör ajax men den går inte riktigt stabilt i alla läsare än, så ni får hålla er till tåls lite till.