Alla företag som låter sina anställda inom utvecklar/teknik få ett bonusmedlemskap kommer också att presenteras i en lista på framsidan med kort information. Reklam för företagsnamnet för 200/person är billigt och inte minst en fin gest för att stödja pellesoft. Ge företagets utvecklare en plats att få hjälp för att på så sätt minska den interna eller kundens utvecklingskostnader. Taget! Mitt företag vill sponsrar mej. Hur gör jag nu? Antar att han menar alla utvecklare eller alla personer på ett företag... Blir väldigt billig "reklam" annars som dessutom kan användas genom att anmäla en person då och då för att alltid finnas på första sidan. Jobbar på ett företag med 30-40 000 anställda och skulle jag få 200 från varje person skulle jag sluta jobba... ;-) <B>Blir väldigt billig "reklam" annars som dessutom kan användas genom att anmäla en person då och då för att alltid finnas på första sidan.</B> Synd att du ser det som en inkomst - det är tyvärr en utgift jag måste täcka. Kan man inte betala som privatperson och få en kontaktannons på framsidan istället? <b>Synd att du ser det som en inkomst - det är tyvärr en utgift jag måste täcka.</b> Har du såna önskemål går det säkert att fixa. Kom med en konkret förfrågan via epost så får jag titta på det.Utmaning - låt företaget betala bonusmedlemskapet!
Det kanske är företagets julklapp till utvecklare och tekniker inom företaget inför nästa år? Vem kommer anta utmaningen! Vilka företag antar utmaningen?Sv: Utmaning - låt företaget betala bonusmedlemskapet!
Sv:Utmaning - låt företaget betala bonusmedlemskapet!
Sv: Utmaning - låt företaget betala bonusmedlemskapet!
Nix, eftersom det bara är jag kan jag bara anmäla mig en gång.. Så då är jag alla personer på ett företag. Får väl bidra med lite mer än bara kulor.
Mvh
Rickard Sv: Utmaning - låt företaget betala bonusmedlemskapet!
Jag kommer säga upp en server från årsskriftet just pga att det inte kommer in tillräckligt med sponsorpengar. Nu måste jag säkra upp kostnaderna för 2006 och dessa är för närvarande på 30.000 kr och det fattas så mycket att jag måste försöka uppmuntra fler att sponsra och detta är ett sätt.
För att fakturera, skicka ett mail till pelle@pellesoft.se och skriv ner personernas userid och fakturaadress, det räcker.Sv:Utmaning - låt företaget betala bonusmedlemskapet!
(oj, jag har visst varit singel för länge.. ;)Sv:Utmaning - låt företaget betala bonusmedlemskapet!
Jag ser det absolut inte som en inkomast för dig, förstår vad du vill få ut av det. Jag vet att det inte är gratis att driva denna sajten och att man behöver tid och resurser till allt som behövs.
Det jag reagerade mot var att du inte gjorde formen för "sponsringen" (om jag får kalla det för det) tydlig. Dvs om ett företag sponsrar sin medarbetare kan de då välja att bara sponsra vissa medarbetare eller skall alla i företaget bli sponsrade. Är det OK att ett företag sponsrar en medarbetare och får sitt namn på förstasidan, för att när det försvinner sponsra nästa medarbetare och på så sätt ligga konstant på första sidan? Sv: Utmaning - låt företaget betala bonusmedlemskapet!