Hej, lite mer ändringar:Ändringar på pellesoft
<ul class=important>
<li>Om man inte är inloggad får man i alla fall samma startsida som inloggad. Det känns som det är för många varianter av startsidan och jag håller inte alla uppdaterade. Starstidan för tekniker blir således samma som för utvecklaren. Länken kommer tas bort ovan inom kort.
<li>I Imail kan ni nu välja hur många rader som skall visas, max är 50. Detta lagras inte utan visas bara så länge ni är på den aktuella sidan.
<li>Agenten informerar inte längre vilka som loggar in per automatik. Det är avstängt för samtliga som är inloggade. Är man inte inloggad visas den dock fortfarande.
</ul>
Observera, fel eller saker ni vill jag skall ändra eller utvecka - skicka det meddelandet via "kontakta" och fliken "felanmälan". Jag tittar alltid igenom dessa inför kommande release och på så sätt missar jag inget. Om det däremot står som ett imail eller ett inlägg i forumet är chansen stor att jag missar eller glömmer detta. Så har ni något som ni påpekat men inte fått igenom - skriv en rad via denna sektion, dvs "felanmälan".
Det var allt för denna gång.