Jag hoppas att ni fått mycket hjälp i forumet, antalet inlägg visar i alla fall det. Så nu är det dags för er att lyfta fram dom personer ni tycker har hjälpt till mest. Posta ett inlägg i denna tråd med personens namn och userid (ses om ni håller musen över personens namn). Försök att inte posta samma namn flera gånger, kommentera får ni dock gärna göra. Jag nominerar Andreas Hillqvist , Johan Djupmark och Henrik Malmberg Jag är mycket tacksam för att jag blivit nominerad. Det värmer i hjärtat. Säger som Andreas <b>Jag är väldigt glad för att jag blivit nominerad. Tack så mycket. </b> Jag nominerar Andreas Hillqvist som jag fått mycket värdefull hjälp av! Jag nominerar Sven Åke Persson för hans nästintill oräkneliga antal av tänkvärda och/eller roliga inlägg i Skrivklåda-forumet. Förstod att det skulle komma :-) TACK Sven är väl inte bara en "provokatör", han gör ju också ett hästjobb i vb-forumen och de ev eletronikinlägg som skrivs Min nominering går oavkortat till Andreas Hillqvist :) Jag nominerar Johan Djupmarker för han är alltid hjälpsam och kunnig. Aktuell status: Har lite dåligt samvete för att jag inte ens är bonusmedlem längre, nu när jag blivit nominerad och allt. Bäst att åtgärda detta omedelbart :-) <b>Har lite dåligt samvete för att jag inte ens är bonusmedlem längre</b>Nominera årets och förra årets pellesoftare
Om några veckor avslutar vi nomineringen och börjar rösta. Som tack för denna persons eviga slit kommer jag att ge denne en MSDN licens för ett år till ett värde av ca 15.000 kr. Jag tycker personligen att det är viktigt att om man sliter och hjälper till, då skall det också löna sig.
Om personen nu redan har en msdn-licens, då får denne själv välja om den skall gå till någon annan eller inte. Äran finns dock och man får ett silverfärgat visitkort och givetvis bonusmedlemskap som gäller löpande år från år.
Förresten, vet ni att pellesoft i år har funnits i hela 20 år, varav 8 på webben. Det är ni som ger mig denna energi och glädje, så en stor eloge på er alla (ingen nämnd och ingen glömd).Sv: Nominera årets och förra årets pellesoftare
Sv: Nominera årets och förra årets pellesoftare
Sv:Nominera årets och förra årets pellesoftare
Jag är väldigt glad för att jag blivit nominerad. Tack så mycket. Sv: Nominera årets och förra årets pellesoftare
Samma här. Tack...Sv: Nominera årets och förra årets pellesoftare
MariaSv: Nominera årets och förra årets pellesoftare
Sv:Nominera årets och förra årets pellesoftare
Men jag är bara en provokatör !
Jag försöker locka fram det bästa hos dom goda hjärnor som finns därute.
Min outstandig favorit är Andres Hillqvist.
Det finns en massa andra goda/bra hjärnor (out there) men just i år är det ANDREAS.
Får jg Ok på det ?Sv: Nominera årets och förra årets pellesoftare
(Sen att han ger statisk elektricitet är ju en annan femma, å andra sidan har även han skärpt sig, Tack!)Sv: Nominera årets och förra årets pellesoftare
Sv: Nominera årets och förra årets pellesoftare
mvh ClaesSv: Nominera årets och förra årets pellesoftare
Andreas Hillqvist 1464
Johan Djupmarker 28
Henrik Malmberg 30
Per Hultqvist 3384
Oskar Johansson 10615
Henrik Johansson 19617
Carsten Johansson 104
Sven-Åke Persson 1556
Fram tills på fredag kan ni nominera fler personer, sen stänger jag. Då kommer jag sätta upp en röstningsrutin där ni får bestämma vilken person ni skulle vilja få den hedersvärda titeln av årets pellesoftare.
Jag måste bara få säga en sak när jag sökte ut användarid:n på de nominerade. Ni alla är värda en enorm eloge! Tänk att vara kvar här idag sen starten som var för bra många år sen. Idag får folk användarid:n som är över 22.400.... Det värmer mitt gamla hjärta!!!Sv: Nominera årets och förra årets pellesoftare
[Edit: Såja, fixat...]Sv:Nominera årets och förra årets pellesoftare
Absolut inte du har gjort så många kloka och bra inlägg så du är Fri!
Tycker Sven