Hej! Flera av programmen togs bort av någon anledning efter att den tjänsten rasade ihop i vintras. Jag försöker få en dialog med dom men dom är fullkomligt hopplösa. Det är alltså inte microsoft som står för denna tjänst utan ett annat företag, och jag har klagat som en idiot, men tyvärr... >Flera av programmen togs bort av någon anledning efter att den tjänsten rasade ihop i vintras. Jag försöker få en dialog med dom men dom är fullkomligt hopplösa. Det är alltså inte microsoft som står för denna tjänst utan ett annat företag, och jag har klagat som en idiot, men tyvärr...Studentlicenser - Urval?
Funderar lite på urvalet av program; jämför man listan här på pellesoft med listan på msdnaa så ser man att t.ex. biztalk inte finns på msdnaa, men finns på pellesoft. Biztalk, bland annat, är jag sugen på att leka med nämligen :PSv: Studentlicenser - Urval?
Därav den svenska versionen som ligger här på pellesoft. Tyvärr kan jag inte dra hem allt från MSDN för min server har inte tillräckligt med plats för ett gäng programvaror. Så, vi får bita i det sura äpplet ett tag till, tills dom löser allt strul..Sv:Studentlicenser - Urval?
Jag har förstått det. Så går det när man kör outsourcing ;) *ironi* :)
(Hade halvt intensiv mailkontakt i vintras; mailade, fick svar om att det nu skulle fungera, gick inte, mailade, fick svar att det skulle ta ett tag, fick svar att det fungeradenu, gjrode inte det, mailade osv. osv. tills det faktiskt fungerade :) )