Resultatet för årets pellesoftare 2005 Finns ingen som lägger ner så mycket tid på sina exempel, helt klart rätt vinnare! Nu vill jag se (förutom talet som Henrik efterfrågade) ett djupgående reportage om Andreas där vi får reda på favorit-nallebjörn och skostorlek! ;) Jag vill från djupet av mitt hjärta tacka er alla. Grattis Andreas, helt klart en värdig vinnare. Grattis till er andra också för den delen...bra jobbat... Grattis! > Vad är en "MSDN-licens" egentligen?Grattis till utnämningen av årets pellesoftare 2005
Andreas Hillqvist, 33%
Johan Djupmarker, 22%
Sven-Åke Persson, 13%
Henrik Malmberg, 12%
Oskar Johansson, 8%
Carsten Johansson, 5%
Henrik Johansson, 3%
Per Hultqvist, 3%
Ett stort tack för er som bidragit att rösta, men inte minst till er alla som blivit nominerade. Andreas får som ära en MSDN-licens som gäller ett år.Sv: Grattis till utnämningen av årets pellesoftare 2005
/JohanSv: Grattis till utnämningen av årets pellesoftare 2005
Jag ser pellesoft som en portal för utvecklare att utvecklas. Jag har sett mig själv utvecklas genom att deltaga här.
När jag började här såg jag mig nog som jag kunde allt eller nästan allt. Ni har lärt mig att det finns mer att lära sig.
Genom att hjälpa andra får jag insikt i problemlösning. Något som jag personligen finer mycket nöje i.
Tack för utnämningen. Tack pelle och alla medlemmar.Sv:Grattis till utnämningen av årets pellesoftare 2005
Sv: Grattis till utnämningen av årets pellesoftare 2005
Vad är en "MSDN-licens" egentligen?Sv:Grattis till utnämningen av årets pellesoftare 2005
Beror lite på vilken typ av licens, men t.ex. så ingår utvecklarlicens (om jag har förstått rätt) för i princip allting som microsoft någonsin gjort (eller mindre urval om man valt en "lägre" msdn-sak), sedan kan det t.ex. finnas support inbakat osv.