Tänk att jag kämpat med pellesoft i 8 år nu och siten fortfarande är så populär. Inte nog med det - idag fyller jag otroliga 40 och det vore en himla fin present till pellesoft med lite nya bonusmedlemmar ;) Grattis, som de säger, tiden går fort när man har roligt... Grattis i efterskott! (skriver det 14min för sent! :) EDIT: Enligt servern var jag bara 11min för sen!) Ha det Pelle Nu börjar livet på allvar. Tack allesammans för de fina hyllningarna. Hund har jag längtat efter men det får nog bli när jag fyller pensionär.. Grattis Pelle.... Typiskt att det ska behöva bli ett: Förlåt att jag missade din födelsedag, men låt mig bli den första att önska dig God Jul. Om jag inte kört med den förut, det är inte omöjligt. Grattis på föelsedagen lite sent men men... Ja.. bara att grattulera och tacka för dom underbara åren.. Snyggt att gratulera någon på hans 40-årsdag 2 år och 12 dagar för sent... Dom är avensjuk på dej :-b SvenPon. Skyll dig själv att du inte tagit in alla smiely:s Ha det.Pelle fyller 40 idag...
Ha en fin vecka på er alla!Sv: Pelle fyller 40 idag...
//Anna-KarinSv:Pelle fyller 40 idag...
Sv: Pelle fyller 40 idag...
Sälj motorcykeln och köp Volvo ,skaffa hund ;-)
SvenPonSv:Pelle fyller 40 idag...
Sv: Pelle fyller 40 idag...
Jätte mycket tack för en bra sida och hoppas att du orkar kämpa vidare...
JÄTTE MYCKET TACK OCH GRATTIS.
/JonasSv: Pelle fyller 40 idag...
Stort grattis hursomhelst. Fast du borde ju hyllas varje dag för din site. Och det gör ju alla som är här egentligen :)
/AnnSv:Pelle fyller 40 idag...
Som födelsedagspresen betalade jag in så jag blir medlem igen.Väntar bara på aktiverigen nu.Så man kan bidra mer. Sv:Pelle fyller 40 idag...
Tänk att pelle börjar bli en gammal gubbe :)Sv: Pelle fyller 40 idag...
=)
Själv får jag önska Pelle grattis på 42-års dagen lite i efterskott.
EDIT: Och här läser jag ju fel; ändrat till rätt där ovanSv: Pelle fyller 40 idag...
Ja det gäller också mej
För visst har det dugi'
Om man bara vore tjugi.
VIsstja det var ju förti...Sv:Pelle fyller 40 idag...