Hej igen Jag får passa på att tacka Pelle och alla på Pellesoft för min MSDN paket. Låter bra men är lite orolig på ett senario att man måste ta en artiklen i det området de flesta använder för att ha en chans att vinna. Håller med Carsten! Tävling på gång, spana in nyhetsbrevet som kommer snart ok en .NET tävling vad jag kan läsa på startsidan. Hoppas att jag får nyhetsbrevet den här gången, jag brukar nämligen aldrig få det annars. Jag har ikryssat "att jag vill ha nyhetsbrevet".Har 2 st MSDN licensavtal, tävling?
Andreas Hillqvist vann ett MSDN paket. Jag har ytterligare två stycken kvar och tänkte ge bort dessa innan året är slut. Värdet är väl 10-15000 kr/st. En tänkte jag ge till den som bidragit mest på pellesoft under året - dvs någon som ni skall få rösta fram. Den andra kanske man skulle ha en tävling runt nu när det är höstlov.
Har ni några förslag på en sådan tävling? Bäst vore att skriva de mest intressantaste artiklar eller något för att få upp artikelflödet lite - vad tror ni? Frågan är öppen.Sv: Har 2 st MSDN licensavtal, tävling?
Underbart att ha tillgång allt från gammla VB 4 till releas kandidat av vista.Sv: Har 2 st MSDN licensavtal, tävling?
Att skriva i något område väldigt få arbetar i kan göra att färre röstar på den artiklenSv:Har 2 st MSDN licensavtal, tävling?
..iofs har jag nog en egen kossa i diket så att säga iom att jag varken pysslar med vb(.net) eller asp(.net)Sv:Har 2 st MSDN licensavtal, tävling?
Sv: Har 2 st MSDN licensavtal, tävling?
Får hoppa över det.Sv:Har 2 st MSDN licensavtal, tävling?
/m