Forumfavoriter Jag förstår dig och alla andra också för den delen. Sajten är till stor del byggd på just era önskemål och därför är det inte heller så himla lätt att veta hur saker kan göras. <quote>förlag på ändringar
Jag är innerligt trött på navigeringen i forumet. Skulle man inte kunna ställa in att t ex "ASP allmänt" skall vara en favorit och visast ex ovanför "Mina trådar"?
När jag skrivit ett nytt inlägg så hamnar man på forumets startsida och måste återigen navigera in i forumkategorin som jag tidigare lade in ett inlägg.Sv: förlag på ändringar
Rörande asp-forumet... Om du börjar med att gå till asp-forumet så du ser bara det (klicka på dess rubrikar som är blå i samlingssidan, alternativt gå via trädstrukturen). När du sedan postar där så kommer du att hamna i samma forum igen. Postar man via samlingssidan så hamnar man just där.
Sen finns även under "inställningar" om du är bonusmedlem hur forumet skall hanteras.Sv:förlag på ändringar
Rörande asp-forumet... Om du börjar med att gå till asp-forumet så du ser bara det (klicka på dess rubrikar som är blå i samlingssidan, alternativt gå via trädstrukturen). När du sedan postar där så kommer du att hamna i samma forum igen. Postar man via samlingssidan så hamnar man just där.
</quote>
Nej, jag hamnar åtminstone inte i samma forum igen (FF 2.0)
Jag hade även önskat att när man är inne på ett forum (t ex ASP-allmänt) och man klickar på "skriv inlägg" att samma forum är förvalt i rullisten.