Hello Folks Du menar automatisk inloggning? Hackar den sig? Kan du förtydliga? Jag märker samma sak. Kör inte automatisk inloggning. När man skrivet in lösenordet och tryckt Enter tar det betydligt längre tid nu innan sidan har laddats om än vad det gjort tidigare. Nej jag använder inte automatisk inloggning. Varför funkar automatisk inloggning bara om man går via förstasidan? Jag vill kunna gå direkt till forumet. Det kan jag...hmmmm. Jag får däremot inga nyhetsbrev. Kanske priset jag får betala :-) Har testat, mycket riktigt går det långsamt!. Jag skall göra en avsökning och se om jag kan spåra felet. <b>folk skall läsa det som ev kan stå på framsidan och är av vikt</b> <b>De andra sidorna som ex forumet är inte förknippade med detta och anledningen är just att sökmotorerna skall kunna komma åt datat</b> > Om man har siktet instället på forumet, läser man ändå inte vad som står. Några nyheter på området? Lite irriterande att inloggningen går så långsamt... Nej dagens största ilandsproblem var nog att vattenmaskinen inte kunde skaka fram kolsyrat vatten imorse när jag kom till jobbet.PelleSoft inloggning.
Är det bara jag som upplever att PelleSoft sajt blivit segare.
Personlig inloggning tex. tar flera sekunder och hackar sig fram.Sv: PelleSoft inloggning.
Har inte gjort några ändringar i vare sig teknik eller annat så det verkar lite konstigt. Är det fler som upplever detta?Sv:PelleSoft inloggning.
Edit: Det är förstasidan som tar tid att ladda. oavsett om det är i samband med inloggning eller ej. Kan det vara nyhets-scrollen?
/JohanSv:PelleSoft inloggning.
Jag skriver mitt loggin varje gång jag vill skriva något.Sv: PelleSoft inloggning.
Sv:PelleSoft inloggning.
Sv: PelleSoft inloggning.
De sidor som man automatisk loggas in via är de sidor som är förknippade med editering eller information som är personlig för dig. De andra sidorna som ex forumet är inte förknippade med detta och anledningen är just att sökmotorerna skall kunna komma åt datat och inte minst - att folk skall läsa det som ev kan stå på framsidan och är av vikt. Sv:PelleSoft inloggning.
Om man har siktet instället på forumet, läser man ändå inte vad som står.Sv:PelleSoft inloggning.
Automatisk inloggning och hurvida sökmotorerna ska komma åt sidorna har väl inget med varandra att göra?
ThomasSv: PelleSoft inloggning.
Håller med där. När jag kollar forumet från t.ex. skolan så loggar jag in, klickar sedan på forumet. Framsidan läser jag inte. Samma sak hemma, fast här har jag automatisk inloggning. Framsidan läser jag dock lite då och då ändå.Sv:PelleSoft inloggning.
/JohanSv:PelleSoft inloggning.