Klockan är nu 06:16 och jag ser att det är 5182 online här. Kan det stämma? Det har legat runt 200 under veckan..... Jag tror det beror på den här serverflytten som är/var nu i natt. Vet inte riktigt hur en serverflytt skulle ha någon påverkan på detta. Nu är vi uppe i 6239st, vilket måste vara helt uppåt väggarna. Är det det som är "Sveriges största samling av högt kompetenta utvecklare och it-tekniker"? Att när bilderna i e-posten hämtas så skapar sessioner. Låter som en troligt förklaring. Bilder hanteras väl inte av ASP.NET i vanliga fall och borde rimligtvis inte generera sessioner... (om det nu är ASP.NET sessioner som Pelle visar) Vet faktiskt inte heller vad det beror på när sessionerna inte släpper. Förr i tiden har det varit när gamla webbläsare stått och tuggat i sig sessioner men rätt ovanligt nu för tiden. Normalt är väl att det är 200 inne hela tiden som sägs. 5182 online
Sv: 5182 online
Om de har flyttat klart så verkar allt ha flutit på rätt bra.Sv:5182 online
Sv:5182 online
/JohanSv: 5182 online
Så tyvärr har jag ingen bra förklaring på varför sessionerna inte dör ibland. Tack och lov är det inte ofta och repareras av sig självt.