Ett stort grattis till den som inom kort blir medlem 20.000. Egentligen med raderade konton och liknande så är det över 24.000 registreringar idag, men enligt vår räkning är det just 20.000.. <b>5000 besökare</b> Hur många medlemmar har varit inloggade senaste månaden, senaste året? Skulle vara intressant att veta hur många medlemmar som "stannar kvar" och inte skapar ett konto för att bara logga någon enstaka gång. Ja, lista hur många medlemmar som varit aktiva den senaste månaden/halvåret så får man se hur många "riktiga" medlemmar som pellesoft har. Kan du inte fixa en lista som den på PHPportalen? Här lägger jag den senaste statistiken: Som jag och andra så många gånger sagt innan, kan du inte dra ut en lista på antalet medlemmar som har varit inloggade senaste månaden/året?Grattis medlem nummer 20.000?
Med detta antal så ökar medlemskapet stadigt med 2-300 personer per månad och om man ser till den statistik som finns så är det ca 45.000 utveckare i Sverige vilket ger Pellesoft en ledande position på marknaden för utvecklare och tekniker främst inom produkter utvecklade i Windows miljö.
Jag minns så väl när det var 200 medlemmar och 36 besök per dag. Idag är det 5000 besökare per dag och ca 11 miljoner hits/månad. Vilktigt att veta - det är er förtjänst att folk kommer tillbaks för att alla här är trevliga, skön och avslappnad samtalston och inga försöker vara förmer. Med andra ord, vi hjälper varandra så gott det går!
Trevlig helgSv: Grattis medlem nummer 20.000?
Är det antal sidhämtningar, antal inloggningar eller antal IP-adresser?Sv: Grattis medlem nummer 20.000?
/JohanSv:Grattis medlem nummer 20.000?
Sv: Grattis medlem nummer 20.000?
http://phpportalen.net/memberlist.php?mode=posts&order=descSv:Grattis medlem nummer 20.000?
http://www.pellesoft.se/documents/pageblank.aspx?id=200402
Den nås via "om pellesoft" / "annonsering" och till höger -> statistik
Så om man krasst tittar på det så är det ca 7500 personer som återkommer månadsvis.Sv: Grattis medlem nummer 20.000?
Och då gärna också ta bort de som totalt har skrivit färre än 5 inlägg, de kan man nog inte betrakta som aktiva?
En sammanställd lista med antalet hits och webbserverns tolkning av dem är inte jättetillförlitlig.