Om du tar bort nowrap från tabellcellen som används för infoblock slipper vi Firefoxanvändare att sidan blir ett ljusår bred. Det är jättebra att du säger till om felaktigheter. Det vore guld om du kunde rapportera det via kontakta/felmeddelande så det inte kommer bort! Jag rapporterade det nyligen: http://pellesoft.se/area/support/pageerrorsdetail.aspx?id=459 Dom har nog ingen standard än, med tanke på att 103 tum betraktas som stort. Det kan du fundera ut medan du tar ett varv på byn.Infoblock
Sv: Infoblock
Det skall dock vara fixat nu..Sv:Infoblock
Dessutom har andra sagt till om problemet ett antal gånger.
Skulle jag ha startat en ny buggrapport för samma sak? Jag lyckas inte lägga till en kommentar i den befintliga.Sv:Infoblock
Men om man har en skärm som har en upplösning på
1943667712721477037 x 363982717738104314px (i 72 dpi) så borde du få plats med ett ljusår på höjden och 1.78 på bredden, under förutsättning då att du vill ha widescreen.
Per, du har en affärsidé med den skärmen, det är bara till o massproducera och sälja. Jäklar, där ligger man i lä med sin 42 tummare..Sv:Infoblock
Men 12'840'501'431,3 mil är ganska stort. Rätt rejäl nackspärr om man spelar spel.