Jag har gjort ett försök till omskrivning av sökningen i forumet nu. Testa gärna och säg om ni får bättre träffar än tidigare eller om något verkar skumt. något off-topic, men varför i hela friden är "allmänt/public" default alternativ i sökboxen, (är det nån någonsin som använder det?), forumet bör ju rimligtvis vara default IMO Har bara testa några få sökningar, men det känns betydligt bättre. Jag söker efter "lädersex" men får fortfarande inga träffar! :( Lädersex bör hittas , men "indexeringen" sker bara en gång per dygn så man måste hålla sig 24 timmar innan du kan prova igen ;) För er som är nyfikna så körs den 04.30 varje morgon. Funkar gôrbra :-) Bra förslag. Men skicka in det via kontakta/felanmälan... Livsfarligt att låta det ligga i trådar som dör ut här ;) Tycker att sökningen har lagt av. Får inte fram något när jag söker.... Vad har hänt? Ingen aning vad som hade hänt men hela fulltextdatabasen hade rykt. Kanske därför som sql-servern startat om flera gånger idag - vet inte.. Nu håller den på att byggas upp igen så jag tror det skall bli sådär bra som det var "nyss" :)Omskriven sökmotor för forumet
Jag kommer lägga till sen så ni kan välja att söka endast lösta trådar, likaså att ni kan ställa in hur gamla posterna får vara.
Så, testa sökningen och feedback tack!
Ps. Nu skall inte framsidan hänga sig längreSv: Omskriven sökmotor för forumet
<info>
Pelle kommenterar: borde skrivits i kontakta/felanmälan. Och nu är det omställt så det behövs inte..</info>Sv: Omskriven sökmotor för forumet
/JohanSv:Omskriven sökmotor för forumet
skämtåsido: sökfunktionen verkar funka fint! Sv: Omskriven sökmotor för forumet
Dock låter det bra att ni ser en markant skillnad på sökningen..Sv: Omskriven sökmotor för forumet
Skulle vara bra om man kunde bestämma hur många sökträffar man vill ha på varje sida. ;-)Sv:Omskriven sökmotor för forumet
Sv:Omskriven sökmotor för forumet
Sv: Omskriven sökmotor för forumet